Et barn av fri oppdragelse?

For meg er fri oppdragelse det samme som ingen grenser. Barnet oppdrar seg selv, lærer lite om hva som er rett og galt av foreldrene, og får veldig lite eller ingen grenser og regler.

Har vel bare negativ oppfatning av fri oppdragelse, selv om det utrolig nok har gått bra med gubben og søsknene hans. Noe gubben er overrasket over selv. [:-][8D]

ORIGINAL: Qualitas

ORIGINAL: Lillasyster

jeg har egentlig bare negative tanker om det...
Skal fortelle en morsom historie[:)]
En kamerat av meg satt på busse for noen år siden.
Bak han satt en gutt på 3/4år,sammen med moren.Denne gutten drev å slo kameraten min i hodet hele tiden som etter hvert ble veldig irriterende,så han snudde seg til moren og spurte om hun kunne være så vennlig å be gutten slutte å slå han i hodet.
Nei!sa moren,han har fri oppdaragelse....så bare så hun vekk og ut av vinduet.
Gutten fortsatte med å slå han i hodet og til slutt fikk han nok,snudde seg rundt og slo gutten noen ganger i hodet og satt seg ned igjen.
Moren ble helt forskrekket og kjeftet på han og spurte om hvorfor i all verden han gjorde det?
Da svarte han bare:Jeg fikk fri oppdragelse av mine foreldre[;)]

BACKFIRE!!!!!!![:D]
Backfire, eller evnt bare vandrehistorie. Den finnes i ufattelig mange varianter [:D]

et barn med fri oppdragelse blir som meg[8D] eg har gjort som eg vil i alle år. verken mamma eller pappa satte grenser. 

Nettopp! Dette er ingen vandrehistorie.... Hehe[;)]
ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Qualitas

ORIGINAL: Lillasyster

jeg har egentlig bare negative tanker om det...
Skal fortelle en morsom historie[:)]
En kamerat av meg satt på busse for noen år siden.
Bak han satt en gutt på 3/4år,sammen med moren.Denne gutten drev å slo kameraten min i hodet hele tiden som etter hvert ble veldig irriterende,så han snudde seg til moren og spurte om hun kunne være så vennlig å be gutten slutte å slå han i hodet.
Nei!sa moren,han har fri oppdaragelse....så bare så hun vekk og ut av vinduet.
Gutten fortsatte med å slå han i hodet og til slutt fikk han nok,snudde seg rundt og slo gutten noen ganger i hodet og satt seg ned igjen.
Moren ble helt forskrekket og kjeftet på han og spurte om hvorfor i all verden han gjorde det?
Da svarte han bare:Jeg fikk fri oppdragelse av mine foreldre[;)]

BACKFIRE!!!!!!![:D]
Backfire, eller evnt bare vandrehistorie. Den finnes i ufattelig mange varianter [:D]

Det trenger jo ikke å være en vandrehistorie bare fordi at mange har hørt om noe lignende[8|] Jeg kunne lett funnet på dette INSPIRERT at den såkalte vandrehistorien.

Back
Topp