Si EN ting du ønsker deg akkurat nå!
Ikke å bli kvitt plager ol, men en kjøpe ting.
Ikke å bli kvitt plager ol, men en kjøpe ting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men en ting daVil ha babyen i armene mine <3
Jeg har lyst på to tingen hvit tripp trapp fra Stokke og den nye Bogaboo Cameleon, selv om jeg har stol og vogn allerede
![]()
Fikk gratis ikea stol og Bugaboo Frog, trodde jeg kunne kjøpe nytt trekk i beige/brunt, men lokket fra Cameleon passer ikke helt bag-delen og ekstra trekket består kunn av lokk og skjermHva slags vogn og stol har du fra før?
Ja, men en ting da![]()
Åå, et skikkelig kamera trenger vi også.Hehe, sånn jaHmmm... Er VERDENS dårligste på å ønske meg ting, skal bli flinkere til å ikke bare skaffe meg det som faller meg inn til enhver tid. Tror jul og den slags blir mer stas da
Men faktisk: nummer en er et ordentlig kameraog nummer to en KitchenAid
![]()
Åå, et skikkelig kamera trenger vi også.
Ja, tenker at det er et lite must før barnet kommer så jeg kan få dokumentert alt som skjer med den lille<3
Har folk planer å kjøpe videokamera? Lurer på om vi skal kjøpe et eller om vi bare skal bruke kameraet til å ta bilder og film av...kjøpte er fint i fjor, men etter flyttingen så kan jeg ikke for livet av meg finne laderen til den![]()
Har folk planer å kjøpe videokamera? Lurer på om vi skal kjøpe et eller om vi bare skal bruke kameraet til å ta bilder og film av...kjøpte er fint i fjor, men etter flyttingen så kan jeg ikke for livet av meg finne laderen til den![]()