Et ønske :)

Bilder til stue og kjøkkenveggene, smartpanel til oppussing og ny bil ;) OG gøye interiørting til rommene til storebror og lillebror!

ergobaby bæresele, stoff til babynest så jeg kan sy, TFK joggster X4

Ellers så hadde det vært koselig og tatt en ferietur med storebror før lillebror kommer til verden:)

Et større sted å bo :-)

Speilreflekskamera, gleder meg til å ta blide av lillegull skjørt og hårpynt fra pyneguri (fb).

Ellers så hadde det vært koselig og tatt en ferietur med storebror før lillebror kommer til verden:)
Vi skal en tur til London før lillebror kommer. Vesla sin gudfar bor der, og hun ønsker så veldig å besøke han og London:) det tror jeg blir veldig koselig.

Huslån!!:-)

En tur til Maldivene hadde passet godt nå! Ellers så hadde jeg ikke takket nei til en marc jacobs veske heller altså!

Sent from my iPhone using BV Forum

Åhh, det er jo så mye akkurat nå i denne perioden.. Men hvis jeg legger alle babyting på hylla, så må ønsket mitt være nye felger og sommerdekk til bilen min :-) Det har jeg nemmlig ikke, og er jo noe jeg må ha før sommeren! :-) En stor utgift som ikke kommer helt heldig inn akkurat nå.. men men. sånn er det :-)

Ønsker meg vippe extensions og støpte negler til meg selv... Evt en real spa - massasje behandling .. Rett å slett en skikkelig mamma bli fresh dag!! :)

Stemmer! Jeg har alt i rødt (bassinet, pose til bassineten, canopy, lokk og pose/bag under vognen) og blått (bassinet, pose til bassinet og lokk), men ønsker alt i beige/brunt. Går vel greit med en kombinasjon i svart, kjøpte vinter/sommerpose i svart nå nylig. Har paraply, canopy og lokk i beige/brunt og sommer canopy i sand som vi også kjøpte nylig...skal se på den "gamle" cameleon modellen på onsdag og muligens kjøpe. For se hva han vil, kjøpe ny vogn eller nytt trekk...muligens han går for ny vogn selv om det er dyrere, men bare fordi det er lettere. Han bryr jeg ikke en døyt om fargen på vognen sier han og skjønner ikke hvorfor jeg vil absolutt skal ha den fargen, han mener det er gravidhormoner :P
Men takk for tipset! Skal sjekke ut eBay ;)
Ps: har du noen gang bestilt fra der, hvordan fungerer det med frakt og toll til Norge?

Back
Topp