Et ønske :)

Stemmer! Jeg har alt i rødt (bassinet, pose til bassineten, canopy, lokk og pose/bag under vognen) og blått (bassinet, pose til bassinet og lokk), men ønsker alt i beige/brunt. Går vel greit med en kombinasjon i svart, kjøpte vinter/sommerpose i svart nå nylig. Har paraply, canopy og lokk i beige/brunt og sommer canopy i sand som vi også kjøpte nylig...skal se på den "gamle" cameleon modellen på onsdag og muligens kjøpe. For se hva han vil, kjøpe ny vogn eller nytt trekk...muligens han går for ny vogn selv om det er dyrere, men bare fordi det er lettere. Han bryr jeg ikke en døyt om fargen på vognen sier han og skjønner ikke hvorfor jeg vil absolutt skal ha den fargen, han mener det er gravidhormoner :p
Men takk for tipset! Skal sjekke ut eBay ;)
Ps: har du noen gang bestilt fra der, hvordan fungerer det med frakt og toll til Norge?

Jeg har bestilt fra ebay mange ganger, alltid gått fint. Noen ganger har jeg blitt ilagt toll, andre ganger ikke. Som regel ikke, men prøver å holde meg under 200 kr. :)
 
Jeg fant ingen bassinet i svart eller beige/brunt som solgtes løst til Frog :( så blir vel en ny vogn....men fant mange fine wallstickers da :)
 
Du kan jo sende en melding til de som syr kalesje og spørre om de kan sy lokk og bag til deg!? :)
 
Ønsker meg pulk til babyen <3
 
Ønsker å kunne bytte bil fra fem seter til seks seter.:) med tre fra før og en til på vei så må vi nesten uansett. Men ønsker at vi hadde råd til noe annet en ei skranglekasse.:)
 
Back
Topp