Et ønske :)

Vi driver å flytter nå, og kjøkkenet i den nye leiligheten er ganske nytt og har integrert kjøleskap:mad:
Jeg ønsker meg så veldig et French door kjøleskap, og maser høl i hodet på mannen, for at vi skal få plass til et :p
Sjekk det er fint!
image.jpg

Ønsker meg en ny bil!

Jeg har lyst på to ting :) en hvit tripp trapp fra Stokke og den nye Bogaboo Cameleon, selv om jeg har stol og vogn allerede ;)

Hehe, sånn ja :p Hmmm... Er VERDENS dårligste på å ønske meg ting, skal bli flinkere til å ikke bare skaffe meg det som faller meg inn til enhver tid. Tror jul og den slags blir mer stas da :)

Men faktisk: nummer en er et ordentlig kamera ;) og nummer to en KitchenAid :D
Åå, et skikkelig kamera trenger vi også.

Ja, tenker at det er et lite must før barnet kommer så jeg kan få dokumentert alt som skjer med den lille :D <3

Har folk planer å kjøpe videokamera? Lurer på om vi skal kjøpe et eller om vi bare skal bruke kameraet til å ta bilder og film av...kjøpte er fint i fjor, men etter flyttingen så kan jeg ikke for livet av meg finne laderen til den :(

Lenadervuggen for å henge opp.

Hvis jeg kan si flere ting: Jeg ønsker meg førerkortet og bil, barnevogn og Ergobaby bæresele. Ellers har jeg det meste til babissen kommer:)

Har folk planer å kjøpe videokamera? Lurer på om vi skal kjøpe et eller om vi bare skal bruke kameraet til å ta bilder og film av...kjøpte er fint i fjor, men etter flyttingen så kan jeg ikke for livet av meg finne laderen til den :(

Med mobilene og kameraene som er i dag tror jeg behovet for eget videokamera er lite, kjøper heller et minnekort med god lagringsplass :-)

Vi har HD film på kamera. Så vi bruker myyye heller det enn videokamera. Men nå er vårt videokamera snart 7 år gamelt da. Men kommer nok aldri til å kjøpe drt igjen siden det er vel så bra til mitt bruk med tlf og speilrefleks kamera:-)

Back
Topp