Si EN ting du ønsker deg akkurat nå!
Ikke å bli kvitt plager ol, men en kjøpe ting.
Ikke å bli kvitt plager ol, men en kjøpe ting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men en ting daVil ha babyen i armene mine <3
Jeg har lyst på to ting en hvit tripp trapp fra Stokke og den nye Bogaboo Cameleon, selv om jeg har stol og vogn allerede
Fikk gratis ikea stol og Bugaboo Frog, trodde jeg kunne kjøpe nytt trekk i beige/brunt, men lokket fra Cameleon passer ikke helt bag-delen og ekstra trekket består kunn av lokk og skjermHva slags vogn og stol har du fra før?
Ja, men en ting da
Åå, et skikkelig kamera trenger vi også.Hehe, sånn ja Hmmm... Er VERDENS dårligste på å ønske meg ting, skal bli flinkere til å ikke bare skaffe meg det som faller meg inn til enhver tid. Tror jul og den slags blir mer stas da
Men faktisk: nummer en er et ordentlig kamera og nummer to en KitchenAid
Åå, et skikkelig kamera trenger vi også.
Ja, tenker at det er et lite must før barnet kommer så jeg kan få dokumentert alt som skjer med den lille <3
Har folk planer å kjøpe videokamera? Lurer på om vi skal kjøpe et eller om vi bare skal bruke kameraet til å ta bilder og film av...kjøpte er fint i fjor, men etter flyttingen så kan jeg ikke for livet av meg finne laderen til den
Har folk planer å kjøpe videokamera? Lurer på om vi skal kjøpe et eller om vi bare skal bruke kameraet til å ta bilder og film av...kjøpte er fint i fjor, men etter flyttingen så kan jeg ikke for livet av meg finne laderen til den