Escape spill??

ORIGINAL: Sanka

ORIGINAL: Rebecca85

Har 3 hvite baller, 1 grønn, 1 grå, et glass, et lite avrevet ark med ei grønn kanin, et bilde med pusekatter, skujern, to skruer, lang greie med krok på, en lapp med "kode" på så jeg fikk opp den boksen i skuffa, fått opp to skuffer (altså to nøkler funnet) og en brun greie jeg ikke helt aner hva er...
[:)]

Der er jeg også...hva gjør man med den tre dingsen [8|]
Aner ikke, Tenkte de tre hvite ballene skulle oppi, men de vil jo ikke... Så står litt fast, Også mangler jeg et hint om hva som er oransje til den koden i veggen. [&:]

Har du den som er blå? Har kun rosa og grønn[:-]
Har et bilde med katter og blå ramme, tror det er det da.. [:)]

er grønn ramme rundt kattebilde jeg har [:-]

Kor dokker fant den grønne kaninen?? Æ har en rosa kaninbit æ.. [8|]

Har 3 hvite baller, 1 grønn, 1 grå, et glass, et lite avrevet ark med ei grønn kanin, et bilde med pusekatter, skujern, to skruer, lang greie med krok på, en lapp med "kode" på så jeg fikk opp den boksen i skuffa, fått opp to skuffer (altså to nøkler funnet) og en brun greie jeg ikke helt aner hva er...
[:)]

Der er jeg også...hva gjør man med den tre dingsen [8|]
Aner ikke, Tenkte de tre hvite ballene skulle oppi, men de vil jo ikke... Så står litt fast, Også mangler jeg et hint om hva som er oransje til den koden i veggen. [&:]

Har du den som er blå? Har kun rosa og grønn[:-]
Har et bilde med katter og blå ramme, tror det er det da.. [:)]

er grønn ramme rundt kattebilde jeg har [:-]

Surrer...grønn er katter, blå er kanin og rosa er blomst..har prøvd alle orange men det skjer ikke noe...[8|]

den hvite boksen skal man trykke på til det er 2 hull i den, så setter du den under skrivebordet, oppå spotten og da får du frem den orange[;)]

den hvite boksen skal man trykke på til det er 2 hull i den, så setter du den under skrivebordet, oppå spotten og da får du frem den orange[;)]

Takk, takk.. [:D] Men æ fikk den grønne æ da.. [8D]

Joda, men fikk ikke noe ut av den greia fremdeles da [&:]

jeg vet...irriterende....skal jo være riktig nå..

ORIGINAL: Monsilar

Takk, takk.. [:D] Men æ fikk den grønne æ da.. [8D]

Hehe...ok, fikk en orange sommerfugl jeg [:D]

Nei, kommer ikke noen plass jeg... Gått gjennom rommet så mye nå jeg er dritt lei hele rommet [&:]

Har du skjønt noe av den vippe saken i skuffen?

[:'(][:@]

Hva skal jeg gjøre når jeg har trykket inn kombinasjonen på den boksen? Den åpner seg jo ikke[&o]

ORIGINAL: Choice

Hva skal jeg gjøre når jeg har trykket inn kombinasjonen på den boksen? Den åpner seg jo ikke[&o]

Papiret er "vridd", det skal være som i venstre hjørnet på en bok.. vri litt på deg når du ser på koden liksom...

Nei, kommer ikke noen plass jeg... Gått gjennom rommet så mye nå jeg er dritt lei hele rommet [&:]

Må signere her.. [:'(] Trykk som en gal, og finn ikke en dritt.. [:@]

Dere som tror den kaninen er kanin tar feil ;)  Det er nemlig fugl [:D]

ORIGINAL: Choice

Papiret er "vridd", det skal være som i venstre hjørnet på en bok.. vri litt på deg når du ser på koden liksom...

TAKK[:D]

ORIGINAL: Medea

Hehe...ja... hva er den nøkkelen til da[:-]

ORIGINAL: Medea

Hvist F e d d!! [:D][:D][:D][:D] Tuuuuusen takk!! [:D]

Får berre eit hol i den kvite boksen. Den berre vrir på seg når eg trykker på den. Skulle det ikkje vere to hol?

Skru av ventilen med skrujernet..den e bak plantene og der e en nøkkel.

Back
Topp