Escape spill??

ferdig....[:)]

er med på et nytt et, dette er morro.....[:)]

det var et teit spill....

ORIGINAL: snupsi1

Jeg finner ikke klossene i rom 1. Kortet ligger nede i skuffen i kommoden

Se på radiatoren..

Hiv mæ me på den øverste linken.. [;)]

Ok... toppen er fint[:)]

[:-]hmmmm- finner mange ting, men kommer meg ikke videre....

Klikk på høyre side av skrivebordet, der ligger det en krølla lapp, åpn den og da ser du skraverte felt som gjør at du får kombinasjonen til den esken i nederste skuffen. der får du en nøkkel til en grønn skuff med skrutrekker så du kan skru opp luka på venstre siden av den store blomsten ved sofaen...

det ligger en nøkkel oppi boksen som igjen ligger i skuffen på pulten....

ORIGINAL: Sanka

Har 3 hvite baller, 1 grønn, 1 grå, et glass, et lite avrevet ark med ei grønn kanin, et bilde med pusekatter, skujern, to skruer, lang greie med krok på, en lapp med "kode" på så jeg fikk opp den boksen i skuffa, fått opp to skuffer (altså to nøkler funnet) og en brun greie jeg ikke helt aner hva er...
[:)]

Der er jeg også...hva gjør man med den tre dingsen [8|]

Når man trykker på blomsten i taket kan man så vidt se at det er en firkant i veggen ned mot høyre..trykker man der åpner den seg..man skal finne ut hvilken farge som skal ha forskjellige figurer for at den skal åpnes... med den røde blyanten fikk jeg skravert frem en rosa blomst i den rosa boka på pulten, også har jeg en grønn kanin på et ark....da mangler det 2 figuerer[8|]

ORIGINAL: Rebecca85

Har 3 hvite baller, 1 grønn, 1 grå, et glass, et lite avrevet ark med ei grønn kanin, et bilde med pusekatter, skujern, to skruer, lang greie med krok på, en lapp med "kode" på så jeg fikk opp den boksen i skuffa, fått opp to skuffer (altså to nøkler funnet) og en brun greie jeg ikke helt aner hva er...
[:)]

Der er jeg også...hva gjør man med den tre dingsen [8|]
Aner ikke, Tenkte de tre hvite ballene skulle oppi, men de vil jo ikke... Så står litt fast, Også mangler jeg et hint om hva som er oransje til den koden i veggen. [&:]

Har du den som er blå? Har kun rosa og grønn[:-]

Back
Topp