Escape spill??

ORIGINAL: Camilla_81

ORIGINAL: Rebecca85

Er kjøkkenet R4? Finner ingen ting der jo....

inni det åpne skapet ligger det en åpen boks og i det åpne skapet lengst mot stolene ligger det et kort

Finner ikke noen boks i noe skap...alle skap er helt svarte inni, får ikke trykka på noe [:@][:'(]

ORIGINAL: Divinity

ORIGINAL: nancy drew

mangler også en papirbit... hva var rom nr 3 igjen?

det rommet vi snudde, med sengen og skapet til kjøkkenet på. fant noe under puta og i skapet ved senga. Men, finner ikke det siste kortet der.

Fant du ikke det bilde av safen du skulle skrive scafe på?

Hvordan kommer jeg meg videre fra kjøkkenet?

Har alt utenom siste lappen på brevet....noen som har fått boksen til siste døra??? Må kanskje ha siste lappen?

det rommet vi snudde, med sengen og skapet til kjøkkenet på. fant noe under puta og i skapet ved senga. Men, finner ikke det siste kortet der.

Hvilket bilde tenker du på? Det med safen inni? Fant jo den boksen, så rommet er jo snudd. Har funnet tingene på kjøkkenet. Mangler kun den lappen på r3.

Rebecca: husker du hvor du fant kortene der med senga? Fant en under puten og en lapp i skapet. [&:]

inni det åpne skapet ligger det en åpen boks og i det åpne skapet lengst mot stolene ligger det et kort

Finner ikke noen boks i noe skap...alle skap er helt svarte inni, får ikke trykka på noe [:@][:'(]

du må bare fortsette å trykke inni dem, mener det var på nest nederste hylle.

F*** der gikk spillet til H***** og jeg må begynne på nytt...

Hvilket bilde tenker du på? Det med safen inni? Fant jo den boksen, så rommet er jo snudd. Har funnet tingene på kjøkkenet. Mangler kun den lappen på r3.

Rebecca: husker du hvor du fant kortene der med senga? Fant en under puten og en lapp i skapet. [&:]

Det var kun de 2, i skapet og en under puta... må være noe annet du mangler da kanskje?

du må bare fortsette å trykke inni dem, mener det var på nest nederste hylle.

Fikk det til [:D] mangler kun siste bit av brevet......

mangler også siste delen av brevet, og så må jeg få bretta den boksen..

mangler også siste delen av brevet, og så må jeg få bretta den boksen..

Samme her... [8|]

det går an å dra kortene opp på korset, men har ikke funnet ut rekkefølgen enda..

arg... noen må jo finne noe lurt snart

ferdig [:D]

Hvit skrift:
0-blå
1-grønn
2-orange
3-rød
4 -lilla
5-grå

Da va æ og ute.. [:D]

ferdig jeg og

Back