ESC

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Husker det var flere som liker Eurovision på her, vist dere er innpå nå, ka tenker dere? :P

Ikke storfan, men hadde ikke noe annet å se på :P Heier foreløpig på sang nr 1!

Ja den er flott! Liker veldig godt Australia sin

Fikk ikke sett.. :( :(

Å nei :( var veldig spennende men eg likte ikke sangen som vant!
Syntes den var fin - eller, hun kunne synge og det var stilig show, men var ikke helt stemning til ESC

Skjønner ikke at Nederland kom seg med, syntes den var gørr

Syntes den var fin - eller, hun kunne synge og det var stilig show, men var ikke helt stemning til ESC

Helt enig!

hva var greia med det nye poengsystemet dems? var jo helt vannvittige poengsummer de hadde kommet frem til :/ synes forsåvidt vinneren hadde helt ok sang jeg men var ikke favoritten :p

hva var greia med det nye poengsystemet dems? var jo helt vannvittige poengsummer de hadde kommet frem til :/ synes forsåvidt vinneren hadde helt ok sang jeg men var ikke favoritten :p
Det var jo sååå spennende! :D hadde skyhøy puls på slutten, selvom jeg ikke heia på noen av de!! De la vel i sammen alle poengene som vanligvis blir delt ut. 1,2,3,4,5,6,7,8,10 og 12 og tok alle summene, istedenfor å si alle de forskjellige :)
Hva var favoritten?

...hvilken var Nederland igjen? :p den gjorde ikke store inntrykk her heller, som du skjønner.

Den het "slow down", litt sånn country-aktig

Likte Frankrike sin for en gangs skyld ^^
Åjaasaaaa! Nei, den likte jeg ikke! Likte ikke Tyskland sin heller. Skjønte ikke greia..

Ja, Frankrike var bra! :)

Det var jo sååå spennende! :D hadde skyhøy puls på slutten, selvom jeg ikke heia på noen av de!! De la vel i sammen alle poengene som vanligvis blir delt ut. 1,2,3,4,5,6,7,8,10 og 12 og tok alle summene, istedenfor å si alle de forskjellige :)
Hva var favoritten?
mulig :p synes bare det virka så rart, men nå er jeg jo så vant til den gamle måten at det ble jo så rart :p

likte den med klokka, husker ikke hvem det var jeg :p er elendig på slikt :eek: men synes det var flere som var flinke :)

mulig :p synes bare det virka så rart, men nå er jeg jo så vant til den gamle måten at det ble jo så rart :p

likte den med klokka, husker ikke hvem det var jeg :p er elendig på slikt :eek: men synes det var flere som var flinke :)
Ja. ble litt rart :p Men fikk jo ikke vite vinneren før helt på slutten - det var jo litt artig :)

Hmmm, var ikke det Nederland? :P

Stemmer at det var Nederland med klokken. Det var litt stilig, da :)

Back
Topp