Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke sett noen av de førJa den er flott! Liker veldig godt Australia sin
Å neiFikk ikke sett..![]()
![]()
Skulle få se tv, men ble ikke noe av. Får ta det igjen neste år.Å neivar veldig spennende men eg likte ikke sangen som vant!
Syntes den var fin - eller, hun kunne synge og det var stilig show, men var ikke helt stemning til ESCÅ neivar veldig spennende men eg likte ikke sangen som vant!
Helt enig!Syntes den var fin - eller, hun kunne synge og det var stilig show, men var ikke helt stemning til ESC
Skjønner ikke at Nederland kom seg med, syntes den var gørr
Det var jo sååå spennende!hva var greia med det nye poengsystemet dems? var jo helt vannvittige poengsummer de hadde kommet frem til :/ synes forsåvidt vinneren hadde helt ok sang jeg men var ikke favoritten![]()
...hvilken var Nederland igjen?Syntes den var fin - eller, hun kunne synge og det var stilig show, men var ikke helt stemning til ESC
Skjønner ikke at Nederland kom seg med, syntes den var gørr
Den het "slow down", litt sånn country-aktig...hvilken var Nederland igjen?den gjorde ikke store inntrykk her heller, som du skjønner.
Åjaasaaaa! Nei, den likte jeg ikke! Likte ikke Tyskland sin heller. Skjønte ikke greia..Den het "slow down", litt sånn country-aktig
Likte Frankrike sin for en gangs skyld ^^
muligDet var jo sååå spennende!hadde skyhøy puls på slutten, selvom jeg ikke heia på noen av de!! De la vel i sammen alle poengene som vanligvis blir delt ut. 1,2,3,4,5,6,7,8,10 og 12 og tok alle summene, istedenfor å si alle de forskjellige
Hva var favoritten?
Ja. ble litt rartmuligsynes bare det virka så rart, men nå er jeg jo så vant til den gamle måten at det ble jo så rart
likte den med klokka, husker ikke hvem det var jeger elendig på slikt
men synes det var flere som var flinke
![]()
Joda! Men da likte jeg sceneshowet til Russland bedreStemmer at det var Nederland med klokken. Det var litt stilig, da![]()
Joa, men synes at det blir veldig likt det han svensken gjorde året før. Så mange hadde interaktiv bakgrunn...Joda! Men da likte jeg sceneshowet til Russland bedredet var bra!