Noen som har erfaring med avvik på vekst av organ hos baby? Her er han estimert til 2,2 kg, som forsåvidt er normalt etter hvor langt jeg er, men AC mål, altså mål av bukomfang til lille er liten. Det var også høyt trykk i morkaken, men det kunne være pga de målte mens baby var mye i bevegelse. Skal tilbake neste uke for nye målinger
CTG var fint. Man blir jo veldig tankefull, men vil tro de aldri ville sendt noen hjem om det var fare for liv og helse
CTG var fint. Man blir jo veldig tankefull, men vil tro de aldri ville sendt noen hjem om det var fare for liv og helse
Selv flere ultralyder kan ta feil.
skal spørre mer og få litt mer konkrete svar neste uke håper jeg. Hun sa sist at det kunne være jeg ble satt i gang litt før termin. Men det er jo forståelig om ikke baby får nok næring.
Skal høre hvor mange prosent det er snakk om på dette magemålet på onsdag, men mtp at baby er såpass «stor», så skulle en jo tro baby får næring. Uansett godt å bli fulgt opp, men man kan jo ikke la være å tenke og bekymre seg.
Tydeligvis gjør det jo det og hadde fortjent en sjekk allerede da jeg var innlagt. Men krysser fingrene for at alt ser bedre ut i morgen