Jeg vet, ble litt tussete selv, men tror Mrs Lutz mente den som heter Reimatec, den er det bare to avEr jo tusen ulike Reima dresser, var inne på siden og så. For en jungel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet, ble litt tussete selv, men tror Mrs Lutz mente den som heter Reimatec, den er det bare to avEr jo tusen ulike Reima dresser, var inne på siden og så. For en jungel!
Min erfaring er motsatt, lag på lag er bestJeg tenker at i stedefor lag på lag inni dressen måneder være bedre med en som er litt tykkere, og mindre klær inni?
Men hva vet jeg, null erfaring.
Den dressen vi har kjøpt er halvtykk. Det er sjeldent kaldt her og mistenker at den er for varm. Aldri hørt om skalldresser. Vi mangler en i str 80, så det skal jeg vurdere!
Enig her, lag på lag gjør det lettere å justere ifht temperaturen ute, samt det er lettere for barnet å bevege på seg med en mindre stivt plagg ytterst. Flere lag gjør også at varm luft sirkulerer bedre, som bidrar til å at barnet holder varmen på en mer effektiv måte =)Min erfaring er motsatt, lag på lag er best
Men litt halvtykk går greit. Veldig tykke er helt håpløst, da blir de som små micheling-menn!
Men klær på så små er uansett håpløst, det bedrer seg når de nærmer seg halvannet år. Neste vinter blir bra![]()
Det er stor forskjell på Reima og Reima tec mtp vanntetthet!Jeg vet, ble litt tussete selv, men tror Mrs Lutz mente den som heter Reimatec, den er det bare to av![]()
Jepp! I tillegg så har man gjerne ull inni som er varmeregulerende og fuktabsorberende, istedenfor syntetisk fyll i tykkere dresser. Er dressen tynn kan den brukes lengre også med mindre/ikke noe under, så slipper man vår/høst dress i tillegg. Ulltøy man bruker under må man som regel ha uansett til bruk av soving i vogn, bilkjøring ol allilevel så blir ikke noe ekstra. Men aller mest pga bevegeligjet, ser at større barn har lettere for å bevege seg med tykke dresser. Det er jo selvfølgelig viktig å ikke ha tykke og trange klær under daEnig her, lag på lag gjør det lettere å justere ifht temperaturen ute, samt det er lettere for barnet å bevege på seg med en mindre stivt plagg ytterst. Flere lag gjør også at varm luft sirkulerer bedre, som bidrar til å at barnet holder varmen på en mer effektiv måte =)
Sjekk vannsøyle; jo høyere, jo bedre (og innimellom, jo dyrere :/ )Jeg vet, ble litt tussete selv, men tror Mrs Lutz mente den som heter Reimatec, den er det bare to av![]()
Nettopp, det var den jeg trodde du menteDenne ville jeg valgt denne vinteren og gjerne neste også. Vis vedlegget 90023
Denne ville jeg valgt denne vinteren og gjerne neste også. Vis vedlegget 90023
Ja det stemmer. Du får ikke reima tec i skalldress, det er Reima vår/vinter dressene. Men på det kaldeste på vinteren her må vi opp i den tykkelsen. Men den er som du sier "halvtykk" og krever ull under på vinteren. Vi bruker den nå (mellom 0 og +5) og da har vi bare vanlige klær under.Jeg er sikker på at jeg har kjent på denne i butikken. Denne er også halvtykk og ikke en skalldress?
Ja det stemmer. Du får ikke reima tec i skalldress, det er Reima vår/vinter dressene. Men på det kaldeste på vinteren her må vi opp i den tykkelsen. Men den er som du sier "halvtykk" og krever ull under på vinteren. Vi bruker den nå (mellom 0 og +5) og da har vi bare vanlige klær under.
Finnes i mange farger altså, tok bare bilde av den som var på forsiden.
Skal du ha en skalldress finnes det mange å velge i. Når tenker du å bruke den fra?Ahh, ok. Da blir den for tykk
Tusen takk! Får vente på vårdressene vi da.
Da lærte jeg noe nytt idag, var sikker på at reima og reimatec var det sammeDet er stor forskjell på Reima og Reima tec mtp vanntetthet!
Velg en med ekstra polstring i rompa og gjerne to glidelåser![]()
MarsSkal du ha en skalldress finnes det mange å velge i. Når tenker du å bruke den fra?
Hvis du ikke skal bruke den før i mars ville jeg kjøpt en vanlig parkdress/skalldress, feks er polarn o pyret sine veldig gode, også hatt ull under så lenge det er kaldt. Plutselig er det vår og godt og varmt i mars, da er det litt bortkasta å kjøpe en fora vinterdress.Mars
Haha.. dehæt trodde jeg og.Da lærte jeg noe nytt idag, var sikker på at reima og reimatec var det samme![]()
Det er jo samme produsenten, bare forskjell på kvaliteten på de ulike dresseneDa lærte jeg noe nytt idag, var sikker på at reima og reimatec var det samme![]()
Hvis du ikke skal bruke den før i mars ville jeg kjøpt en vanlig parkdress/skalldress, feks er polarn o pyret sine veldig gode, også hatt ull under så lenge det er kaldt. Plutselig er det vår og godt og varmt i mars, da er det litt bortkasta å kjøpe en fora vinterdress.