Erfaringer med parkdress?

Loppelise

Betatt av forumet
Vi tenker å ønske oss parkdress til snuppa til jul, men jeg merker jeg synes det er litt som å finne fram i en jungel. Dere som har erfaring med parkdresser, kan dere dele de her? :)
 
Dette lurer jeg på og. Tenker at kvalitet sikkert ikke er så viktig i år, det blir jo sikkert ikke brukt så mye? Viktigere når de begynner i barnehage kanskje :)
 
Vi har alltid hatt barnehagepakka fra sportsmann. Og de dressene er kjempe fine. Ikke så dyre, avtagbart for. Og veldig slitesterke.

Jeg kjøpte bobble dresser til twinsa nå i høst siden de blir liggende mye i ro på bakken. Ble reimadresser på salg. Nesten halvpris.

Største jenta fikk en dress fra nameit når hun var året. Og den var veldig grei.
 
Når skal hun i barnehage? Tenker dere at hun kommer til å leke ute på nyåret eller er dere ikke så mye ute annet enn trilleturer?
 
Når skal hun i barnehage? Tenker dere at hun kommer til å leke ute på nyåret eller er dere ikke så mye ute annet enn trilleturer?
Hun begynner i bhg i løpet av våren og vi kommer nok til å være mer aktive ute nå som hun begynner å bli mer mobil så tenkte en slitesterk og vanntett barnehagedress. Veldig fint å vite om det er noen vi bør ligge unna ;)
 
Her har jeg kjøpt en billig på HM på tilbud:) den er jeg veldig fornøyd med. Hun begynner ikke i barnehage før til høsten så den er bare til bruk nå i vinter.
 
Hun begynner i bhg i løpet av våren og vi kommer nok til å være mer aktive ute nå som hun begynner å bli mer mobil så tenkte en slitesterk og vanntett barnehagedress. Veldig fint å vite om det er noen vi bør ligge unna ;)
For barn under 3 år anbefaler jeg Reima tec. Ingen andre måler seg med den etter min erfaring. Den største forskjellen er passform og bevegeligjet. Ellers er den god på vanntetthet og har ekstra polstring i rompa for de små som sitter mye. Det er ikke den som er mest slitesterk, derfor synes ikke jeg den er best på eldre unger. Men for små holder den i massevis, gjerne holder de i arv til flere barn :)
Men om hun ikke er i bhg og det ikke blir masse utelek kan du velge nesten hvilken som helst.
 
Her har jeg kjøpt en billig på HM på tilbud:) den er jeg veldig fornøyd med. Hun begynner ikke i barnehage før til høsten så den er bare til bruk nå i vinter.

Noe sånt tenkte jeg og :) vil ikke bruke 1000 kr på en dress som kanskje bare blir litt brukt.
 
Noe sånt tenkte jeg og :) vil ikke bruke 1000 kr på en dress som kanskje bare blir litt brukt.
Vi har Reima tec etter storebror for han begynte i bhg. Men hadde vi ikke hatt den hadde jeg ikke kjøpt det i år, bare en billig en. Vi er mye ute og regner med hun er aktiv på bakken i løpet av vinteren.
 
Vi har Reima tec etter storebror for han begynte i bhg. Men hadde vi ikke hatt den hadde jeg ikke kjøpt det i år, bare en billig en. Vi er mye ute og regner med hun er aktiv på bakken i løpet av vinteren.

Tenker at jeg kjøper reima dress til barnehage start :) evt hvis jeg finner noe på tilbud så kan hun ha en I vinter også. Men vet ikke hvor aktiv min kommer til å være ute i vinter, hun kan jo ikke sitte enda :p
 
Vi har Reima tec etter storebror for han begynte i bhg. Men hadde vi ikke hatt den hadde jeg ikke kjøpt det i år, bare en billig en. Vi er mye ute og regner med hun er aktiv på bakken i løpet av vinteren.
Tenker vi ønsker oss en litt stor reimatec til jul og kjøper noe billig her som vi kan bruke nå og fram til bhg-start :) Kjenner jeg har litt dårlig samvittighet som bare har henne i vogna når vi er ute. Hun sitter fint og er på nippet til å begynne å krype og jeg har alltid tenkt at vi skal være en ute-familie, men må vel innrømme at det ikke har vært helt sånn til nå :p
 
Noe sånt tenkte jeg og :) vil ikke bruke 1000 kr på en dress som kanskje bare blir litt brukt.
Er veldig enig. Gidder ikke bruke masse penger på noe som nesten ikke blir brukt.
Er ikke noe barnas hus outlet der du bor da? Her er det i drammen. Var der jeg kjøpte reima dressene. Til en ganske grei pris.
 
Er veldig enig. Gidder ikke bruke masse penger på noe som nesten ikke blir brukt.
Er ikke noe barnas hus outlet der du bor da? Her er det i drammen. Var der jeg kjøpte reima dressene. Til en ganske grei pris.

Nei tror ikke det. Men holder øynene oppe for gode tilbud :D eller så kan jeg jo kjøpe noe brukt selvfølgelig :)
 
Jepp. det blir jo ikke store slitasjen heller når de er så små :)
Nei det blir jo ikke det.
Hadde tenkt å kjøpe brukt jeg og. Siden vi må ha 2. Så blir det jo så dyrt. Men gubben hadde vært til drammen for å kjøpe ytterjakke til størstejenta å kom hjem med dressene og. :)
 
Nei det blir jo ikke det.
Hadde tenkt å kjøpe brukt jeg og. Siden vi må ha 2. Så blir det jo så dyrt. Men gubben hadde vært til drammen for å kjøpe ytterjakke til størstejenta å kom hjem med dressene og. :)

Så kjekt da :D
 
Noe sånt tenkte jeg og :) vil ikke bruke 1000 kr på en dress som kanskje bare blir litt brukt.
Ja det er jo nettopp det. De er jo ikke så mye ute enda og ikke sliter de de ut heller. Jeg er veldig fornøyd med den fra HM:) betalte 150kr for den:p
 
Back
Topp