N
neledam
Guest
Ja det er jo nettopp det. De er jo ikke så mye ute enda og ikke sliter de de ut heller. Jeg er veldig fornøyd med den fra HMbetalte 150kr for den
![]()
Det var jo veldig billig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jo nettopp det. De er jo ikke så mye ute enda og ikke sliter de de ut heller. Jeg er veldig fornøyd med den fra HMbetalte 150kr for den
![]()
Ja det var på salgDet var jo veldig billig![]()
Liker salgJa det var på salg![]()
Ja salg er gøy!Liker salg![]()
Reimatec,wheat og reflex sine er jeg fornøyd medbegge har wheat sin i år
Enig. En av grunnene til at jeg liker Reima - de er ikke så tykke. Ticket to heaven synes jeg også er gode.Vi har dress fra Ticket to heaven. Det er en skalldress, men jeg synes det er bedre å ha flere lag enn å ha en tjukk dress. Min erfaring fra barnehage tilsier også det, det er mye lettere å bevege seg i.
Har fått testa dressen ute et par ganger![]()
Kjøpte den fordi jeg fant en til 50% i str. 74Enig. En av grunnene til at jeg liker Reima - de er ikke så tykke. Ticket to heaven synes jeg også er gode.
Hehe, det går nok helt fintReflex er fine dresser til en billig penger, evt Reima tec brukt.
Sorry, så ikke at jeg hadde forvillet meg inn i en terminklubb![]()
Kommer litt an på været, men ull-undertøy + et lag ull eller fleece utpå der igjen.Hva bruker dere under skalldresser?
Noe sånt tenkte jeg ogvil ikke bruke 1000 kr på en dress som kanskje bare blir litt brukt.
Jeg kjøpte reima til 500 på barnas hus outlet![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ullbody og stillongs/strømpebukse og så ulldress eller ulljakke og ullbukse som er tjukkere utenpå der.Hva bruker dere under skalldresser?
Er så enig! =)For barn under 3 år anbefaler jeg Reima tec. Ingen andre måler seg med den etter min erfaring. Den største forskjellen er passform og bevegeligjet. Ellers er den god på vanntetthet og har ekstra polstring i rompa for de små som sitter mye. Det er ikke den som er mest slitesterk, derfor synes ikke jeg den er best på eldre unger. Men for små holder den i massevis, gjerne holder de i arv til flere barn
Men om hun ikke er i bhg og det ikke blir masse utelek kan du velge nesten hvilken som helst.
Ullbody og stillongs/strømpebukse og så ulldress eller ulljakke og ullbukse som er tjukkere utenpå der.
Hvis det er ekstra kaldt tar jeg en tynn ulljakke utenpå bodyen så det blir tre lag.
Her er det rundt 0 grader nå.
Det er forøvrig det samme som jeg kledde på barna da jeg jobbet i barnehage.