Erfaringer med parkdress?

Vi har dress fra Ticket to heaven. Det er en skalldress, men jeg synes det er bedre å ha flere lag enn å ha en tjukk dress. Min erfaring fra barnehage tilsier også det, det er mye lettere å bevege seg i.
Har fått testa dressen ute et par ganger:)

Vedlegg

• 1416761233472.jpg
    1416761233472.jpg
    45,8 KB · Visninger: 17
Vi har dress fra Ticket to heaven. Det er en skalldress, men jeg synes det er bedre å ha flere lag enn å ha en tjukk dress. Min erfaring fra barnehage tilsier også det, det er mye lettere å bevege seg i.
Har fått testa dressen ute et par ganger:)
Enig. En av grunnene til at jeg liker Reima - de er ikke så tykke. Ticket to heaven synes jeg også er gode.

Enig. En av grunnene til at jeg liker Reima - de er ikke så tykke. Ticket to heaven synes jeg også er gode.
Kjøpte den fordi jeg fant en til 50% i str. 74:)
Hvis ikke kunne jeg vurdert Reima også.

Reflex er fine dresser til en billig penger, evt Reima tec brukt.

Sorry, så ikke at jeg hadde forvillet meg inn i en terminklubb :oops:

Reflex er fine dresser til en billig penger, evt Reima tec brukt.

Sorry, så ikke at jeg hadde forvillet meg inn i en terminklubb :oops:
Hehe, det går nok helt fint ;)

Hva bruker dere under skalldresser?

Hva bruker dere under skalldresser?
Ullbody og stillongs/strømpebukse og så ulldress eller ulljakke og ullbukse som er tjukkere utenpå der.
Hvis det er ekstra kaldt tar jeg en tynn ulljakke utenpå bodyen så det blir tre lag.
Her er det rundt 0 grader nå.

Det er forøvrig det samme som jeg kledde på barna da jeg jobbet i barnehage.

For barn under 3 år anbefaler jeg Reima tec. Ingen andre måler seg med den etter min erfaring. Den største forskjellen er passform og bevegeligjet. Ellers er den god på vanntetthet og har ekstra polstring i rompa for de små som sitter mye. Det er ikke den som er mest slitesterk, derfor synes ikke jeg den er best på eldre unger. Men for små holder den i massevis, gjerne holder de i arv til flere barn :)
Men om hun ikke er i bhg og det ikke blir masse utelek kan du velge nesten hvilken som helst.
Er så enig! =)

Tipser om barneutstyrsbutikkenes julekalendere. Der kan det være mye å spare på parkdresse, vinterdresser osv.

Har de siste 2 årene kjøpt vinterdress til neste sesong på lekmer.no sitt kalendersalg. 50% på reimatec :D

Ullbody og stillongs/strømpebukse og så ulldress eller ulljakke og ullbukse som er tjukkere utenpå der.
Hvis det er ekstra kaldt tar jeg en tynn ulljakke utenpå bodyen så det blir tre lag.
Her er det rundt 0 grader nå.

Det er forøvrig det samme som jeg kledde på barna da jeg jobbet i barnehage.

Jeg tenker at i stedefor lag på lag inni dressen måneder være bedre med en som er litt tykkere, og mindre klær inni?
Men hva vet jeg, null erfaring.
Den dressen vi har kjøpt er halvtykk. Det er sjeldent kaldt her og mistenker at den er for varm. Aldri hørt om skalldresser. Vi mangler en i str 80, så det skal jeg vurdere!

Er jo tusen ulike Reima dresser, var inne på siden og så. For en jungel!

Back
Topp