Erfaringer med OneCall ?????

Jeg har hatt onecall nå i 5 år og er super fornøyd!!! Dekning overalt, veldig rimelig priser i utlandet :-)

Har fullpakke selv, og kommer aldri til å bytte :-D

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Både meg å mannen har one call. Kjempe førnøjd me det.. Biligt . Bra net. Me har og haft Netcom en gång stund me var ikkje førnøjd.. Hade norway network aldrig mer fikk ju svin dyra tlf regninger . Så de Blev skiftat øver snabt.

Jeg hadde telenor før, og hadde regninger på ca 800 kr i mnd.
Bytta til onecall og den er på ca 300 i mnd. Og jeg bruker tlf MER!
Mannen min jobber i utlandet også, så hvordan regninga kan være så lav når jeg ringer nesten hver dag, skjønner ikke jeg :D

Har hatt oc i flere år og er veldig fornøyd, har ingenting negativt og si:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Godt å se så mange er fornøyde, vurderer virkelig den "full pakke" avtalen de har. Jeg er så misfornøyd med telenor og djuice at jeg tror jeg kaster opp snart. Har ikke fått god nok informasjon om ting fra dag 1 og kundeservice er enten motbydelige tenåringer som svarer frekt eller så treffer du KANSKJE en som hjelper, også er nestemann en som lurer deg og ting blir bare enda dyrere. Jeg har sagt til de hveeeer gang; jeg skjønner ikke hvorfor dette blir så dyrt, dere sa 600 i mnd hvorfor får jeg regning på 1500? Hvorfor kommer ikke den i posten når dere har rett adresse? Kan du hjelpe meg til å forstå dette her, jeg er sikkert dummest i verden men vær så snill, jeg vil betale for meg men jeg vil og vite hva jeg betaler for og hvorfor??" men har aldri fått noe konkret svar. Må ringe, og ringe, og ringe, også får man vite litt mer etter hver gang man ringer. Så nå i januar er jeg ferdig med telenor. Takk og farvel, vi sees aldri igjen asså.

Aldri igjen! Eller, når det er sakt, så fikk jeg jo aldri brukt abonnemanget.
Jeg bestilte over nettet, fikk simkort med dato og kl.slett når det tredde i kraft, men med feil pinkode! Ringte og fikk tilsendt ny pinkode, som heller ikke var rett, så de sendte meg et nytt simkort UTEN pinkode TO ganger, så jeg satt med tre ubrukelige simkort tilslutt.
Alt dette kunne jo lett ha vært løst hvis de bare kunne gitt meg opplysningene over tlf evt på mail, men det kunne de ikke pga sikkerthet. Så jeg var uten tlf i over en mnd pga deres feil og mangler, og måtte i tillegg betale tlfregninga ( fastpris) enda jeg aldri fikk brukt abonnemanget.. Siden det allerede var gått en mnd med venting på nye brev med simkort og koder, så gadd jeg ikke vente på å overføre tlfnr, så jeg sa opp hele dritten, dro rett på spaceworld og fikk simkort med rett pinkode i handa! En befrielse! ;)

Jeg har one call, hatt i to år. Deilig å vite at jeg kun får 199kr i regning. Tidligere var det dårlig dekning, men de har blitt mye bedre. Opplevd at jeg har fått dårlig signal når jeg har gått en tur i skogen med hunden, noe jeg synes er ubehagelig, men det er kanskje slik hos flere selskaper? Jeg kommer i hvert fall ikke til å bytte med mindre no spes sku skje.

Back
Topp