Erfaringer med OneCall ?????

Jeg skal aldri!!!!!! Ha onecall igjen! Ingen fikk tak i meg, jeg fikk ikke tak i folk, meldinger jeg sendte kom aldri frem osv. Så jeg bytta tilbake til Telenor etter et par mnd! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Beste abonnementet jeg har hatt på lenge!
Utrolig enkelt og ikke minst billig :)

Betaler 199,- pr. mnd. og har inkl. 1000 mb datatrafikk og fri bruk av tale, sms og mms. Pleier å betale mellom 200 og 250, sånn viss eg har ringt eller sendt mld til utlandet ringt spesialnr. osv.

Har ingen ting å utsetje på One Call.

Edit: Her brukar i alle fall One Call Telenor sitt nett, så har akkurat like god (eller dårleg) dekning som før eg bytta. Her er eit par punkt med dårleg dekning, men det kan eg ikkje laste One Call for.

Har djuice medium. Onecall har prøvd i flere år å få meg t å bytte t de, men nei!! Ska ikke ha de. Betaler 199 kr for 1000 Mb mobildata, fri sms, MMS og telefontid. Aldri vært tull m djuice.

Eg var i mange år mobilselger hos elektrokjede, og hadde derfor forhandlerabonnement hos Telenor. Altså, halv pris av hva andre kunder betaler. Når eg slutta der, skifta eg til One Call og har faktisk billigere regninger nå. Har Folkepakka, og einaste gongene eg betaler meir enn 199, har vært når eg har brukt spesialnummer.

Har ingen problem med dekning, og alle sms og mms kommer fram. Så eg er veldig fornøyd. :)

Jeg skal aldri ha One call igjen... Er en del i Sverige om sommeren og så fort du nærmer deg grensa kjører de på ekstra avgifter på alt... endte med unødvendig dyre regninger. Vet også at en fikk en kjempe regning av dem etter en tur med danskebåten.. da hadde tlf søkt seg opp på et internett som kostet skjorta, selv om han hadde sperret bruk overskred one call likevel grensen... klaget da han fant det ut, men kom ingen vei med det... ( var forresten på jobb så var ingen fylletur :-P)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal aldri!!!!!! Ha onecall igjen! Ingen fikk tak i meg, jeg fikk ikke tak i folk, meldinger jeg sendte kom aldri frem osv. Så jeg bytta tilbake til Telenor etter et par mnd! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Signerer denne.
Hoppe veldig mellom telenor sitt nett og network norway sitt nett. Så hadde aldri stabilt signal.
Hadde one call i 2år. Bytta til netcom og har ikke hatt noe problemer siden
Ikke betaler jeg noe mer heller.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt OneCall lenge og vært superfornøyd med dekning, mobilregninger og alt! Aldri noe tull :)

Har hatt One Call i noen år nå og bytter ALDRI! Superfornøyd. Telenor er jo noe skikkelig herk i forhold. Bare tull med forbindelse, fakturaer, dyrt og generelt elendig kundeservice. ALDRI Telenor igjen i hvert fall ;).

Elsker de. Billige. Gode. Supre. Laveste regninger jeg noengabg har hatt. God service. Raske syns jeg å. Har ikke problem med noenting. :)

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Jeg er veldig fornøyd med one call! Ingenting å utsette på dem, det er billig og bra! :)

Jeg har talkmore og jeg elsker det!:) betaler 199kr i mnd å har da 1000mb,fri sms,fri mms og fri tale :) har autopåfyll så fyller på kontoen min med 300kr mnd å klarer aldri å bruke opp de 100kr ekstra i mnd ;)

OneCall er det desidert beste jeg har hatt. Regningene tikker inn på ca ingenting. Mange pakker man kan velge ut fra eget bruk. Billig bruk i utlandet, har testet både med datatrafikk og vanlig ringing/sms. Enkelt å administrere abonnementet på nettet - veldig prakisk at man kan ordne alt selv med et tastetrykk! Har fått svært rask respons fra kundeservice på mail de gangene jeg har kontaktet dem. Har ikke opplevd problemer med dekning. Alt i alt, superfornøyd! Anbefales :)

Har btw aldri hatt problemer med dekninga. Helst bedre har jeg sett.

Hadde netcom før. Dyre og dårlig service syns jeg.

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Har onecall og er superfornøyd, kjempebillig og ingen problemer. Har hatt andre operatører innimellom, men bytter alltid tilbake til oncall, ingen som kan måle seg med dem.

Signerer denne.
Hoppe veldig mellom telenor sitt nett og network norway sitt nett. Så hadde aldri stabilt signal.
Hadde one call i 2år. Bytta til netcom og har ikke hatt noe problemer siden
Ikke betaler jeg noe mer heller.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er mulig å gå inn på innstillinger og velge kun en av de. Så da slipper man at de hopper mellom nettverkene :)

Kommer veldig ann på hvor du bor, her jeg bor er ihvertfall dekningen deres helt elendig. Både jeg og mannen hadde onecall, men fikk nesten ikke brukt telefonen til noe. Jeg hadde problemer med å få tak i mannen min når jeg begynte å føde pga signaltap:p

13.04.14 tre skal bli fire <3

Back
Topp