Erfaringer med OneCall ?????

Har hatt OneCall i flere år nå, og ikke opplevd noen problemer. Når det ringer selgere fra andre operatører og spør om jeg er interessert lavere mobilregninger avslutter de raskt samtalen når jeg forteller at jeg stort sett bare betaler 99,- pr mnd.

Kjempefornøyd! Mer enn halvverte regningene mine, og bruker telefonen mye mer enn jeg kunne før onecall...

Jeg er kjempefornøyd, betaler 199 i måneden og det dekker alt mitt bruk hvertfall. Har valgt Telenor som nettverk i innstillinger på mobilen, så jeg har hvertfall stabilt og godt nettverk. Ikke noe trøbbel overhodet :)

Hatt dem i flere år. Bytter aldri!

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Bytta i vår - kjempefornøyd. Har den minste pakka til 99,- i mnd. Og viss jeg bruker opp den, får jeg en sms og kan dermed doble ringetid o.l for halve prisen (alså en dobling koster 49,-!) genialt! Aldri hatt problem med dekning, men her vi bor bruker de telenor sitt nett.

Beste jeg og mannen har hatt noen sinne. :)

NetCom prøvde i 10 år med meg de, og uansett hva jeg byttet til så ble det like dyrt eller dyrere... Kranget og styra med dem :O

Så byttet til one call. 199 kr mnd, og har på mobildata hele tiden (bortsett fra hjemme), ringer en del og sender mye sms..

Genialt.

Jeg skal aldri ha One call igjen... Er en del i Sverige om sommeren og så fort du nærmer deg grensa kjører de på ekstra avgifter på alt... endte med unødvendig dyre regninger. Vet også at en fikk en kjempe regning av dem etter en tur med danskebåten.. da hadde tlf søkt seg opp på et internett som kostet skjorta, selv om han hadde sperret bruk overskred one call likevel grensen... klaget da han fant det ut, men kom ingen vei med det... ( var forresten på jobb så var ingen fylletur :-P)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Onecall koster ikke noe mer i sverige vel? Er vel samme pris i hele norden eller noe sånt..?

Og det med danskebåten har ikke noe med onecall å gjøre. Alle kobles opp på det danskebåtnettet automatisk, og det er svindyrt. Prisinfo kommer jo på sms. Har ikke vanlig mobilnett utpå havet der. La tlf ligge akkurat på danskebåten så er du safe :)

Jeg er strålende fornøyd med onecall. Ingenting å utsette på hverken dekning, pris eller kundeservice! :)

Det var det jeg trodde og, men det gjelder kun ringing... så fikk skyhøy regning og ingen beskjed om det!! Så jeg bruker tele2 og får aldri med enn 199,- i mnd... da kan jeg sende SMS, mms, ringe og være på internett i Norge og Sverige..

Det med danskebåten var på båten, og den skulle ikke gått over Max grensen, noe den gjorde, og vedkommende fikk ikke mld!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg valgte heller djuice da det er bedre dekning for telenor sitt nett de stedene jeg er. Og har tildels samme vilkår som jeg ville fått med onecall. Negative er at jeg ikke har samme priser i Norden. Så må ut med litt mer om sommeren i Danmark..

Så har du ingen nettverks problem for å kunne ha onecall tror jeg det skal være veldig greit.

Kjempefornøyd! Hatt det i mange år og bytter ikke mmed det første. Veldig rimelig.

Har hatt onecall folkepakka lenge nå og er kjempefornøyd, var plaga med mobildata dekning et par dager, men en tlf til kundeservice så var det i orden. God dekning, god kundeservice og billig, i mitt tilfelle :-)

hatt Telenor, djuce, NetCom å vært misfornøyd med alle dem..

Bv forum appen ♡

One fall har funket kjempe bra for meg, billig og dekning overalt :) Mobil Norway bygger ut for fullt, og det er de som sørger for bra dekning til One. Call-kundene! Jobber med å ordne linjer til mobil-siter :)

Jeg har hatt OneCall lenge og vært superfornøyd med dekning, mobilregninger og alt! Aldri noe tull :)
Signerer på det sterkeste :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kunne gjerne ha tenkt meg billigere mobil, men de reklamene til OneCall irriterer meg så til de grader at jeg kjenner jeg blir irritert bare jeg hører navnet......

En liten info om danskebåten og bruk av mobil der. Bruken går via satellitt som den aktuelle båten har avtale med og omfattes ikke av EU/EØS reglene for mobilbruk.

Det vil si at man ikke nødvendigvis får prisinfo på SMS blant annet.

Back
Topp