Funket kjempebra hos meg. Var helt umoden når de satt det inn på kvelden. Kom på sykehuset neste dag, de fjernet det og hadde da fått 4 cm. De tok vannet, ga meg drypp og fødselen var i gang 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du oppfyller bishopscoren mtp på åpning/modning etc så kan de det...Er bishop score de følger, og handler utifra..Så på meg som allerede har åpning og er moden, så kan de ta vannet med en gang uten ballong eller tabletter?![]()
Må bare rette litt på detteHar nok gjort det som er vanlig da. Poenget med ballongkateteret er jo at det skal utvide livmorhalsen med ca 3cm, så når den detter ut skal vannet være klart til å bli tatt. Men uteblir effekten, eller den ikke faller ut av seg selv, blir det gitt modningspiller i tillegg![]()
Nei, når den faller ut!Åå? For de tok ikke vannet når de satt inn det ballongkateteret, tror de gjorde når jeg var kommet inn på føden senere på kvelden...
Nei, når den faller ut!
Skjønner. Kanskje varierer litt hvor fort de gjør det da, men hos med tok de vannet med en gang ballongen falt ut.Åja, sånn å forståhehe.. men de gjorde det på føden senere etter at den var falt ut ja
![]()
Fikk vite på kontroll idag at de kommer til å ta vannet når jeg kommer innHvis du oppfyller bishopscoren mtp på åpning/modning etc så kan de det...Er bishop score de følger, og handler utifra..![]()
Gullskatt juli12![]()
Skjønner. Kanskje varierer litt hvor fort de gjør det da, men hos med tok de vannet med en gang ballongen falt ut.
Fra person til person kan man trygt si, kan møte mye forskjellig på en og samme barselavd!Ja det gjør det sikkert da... rart hvor forskjellig ting blir gjort fra person til person og fra sykehus til sykehus![]()
Fra person til person kan man trygt si, kan møte mye forskjellig på en og samme barselavd!