Erfaring med Lutinus?

Nei. Dytter. Men hva er det?

Jeg går på lutinus :) 3x100 daglig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er litt grisete, litt rennende på en måte også blir man kansje litt øm til tider i og med at man er så "fuktig" hele tiden ;)

Har du noe bivirkninger? El ulempe m d? Jeg synes d er ekkelt å bruke dem :/

❤️01.01.15❤️
Hva med deg? :) ser vi har samme termindato foresten :) er det noen spesiell grunn til at du går på dem? Hos meg er det pga ivf :)

Hva med deg? :) ser vi har samme termindato foresten :) er det noen spesiell grunn til at du går på dem? Hos meg er det pga ivf :)

Hva er ivf?
Sorry er litt dårlig på forkortelser :/
Jeg går på dem pga 2 SA OG 1 MA i løpet av siste året. Er t.o.m sykemeldt ut uke 14 :(

❤️01.01.15❤️

Hva er ivf?
Sorry er litt dårlig på forkortelser :/
Jeg går på dem pga 2 SA OG 1 MA i løpet av siste året. Er t.o.m sykemeldt ut uke 14 :(

❤️01.01.15❤️

Huff så kjedelig. krysser fingrene for at d går fint for oss alle denne gangen :) Ivf betyr prøverør.

Lutinus er mer rennende og crinone er mer klumpete. Jeg gikk på lutinus i fryseforsøk men gikk for tilbake til crinone da slapp jeg å gå konstant med truseinnlegg :) vist du evt kan velge ;)

Last edited:
D håper jeg virkelig :)
Uff hvergang tablettene renner ut så må jeg løpe på do, føles ut som mensen :p

❤️01.01.15❤️
Enig, blir skikkelig stressa ;) begynner heldigvis å bli litt mer vant til d nå :p

Termin 01.01.2015 :D <3

Lutinus er mer rennende og crinone er mer klumpete. Jeg gikk på lutinus i fryseforsøk men gikk for tilbake til crinone da slapp jeg å gå konstant med truseinnlegg :) vist du evt kan velge ;)
Kan kansje bytte, men er liksom litt "skummelt" å bytte midt i en graviditet ;) men takk for tips til evt. Søskenforsøk :)

Kan kansje bytte, men er liksom litt "skummelt" å bytte midt i en graviditet ;) men takk for tips til evt. Søskenforsøk :)

Ja sant d, jeg tørr ikke å bytte :) nå som alt er bra m fosteret :)

❤️01.01.15❤️

Ja, jeg ville ikke ha byttet når alt går bra med spiren:)
var det fersk forsøk du hadde nå?
Hvor lenge skal du gå på det?

Men jeg har er spm:
Får dere vondt av å bruke d?
Jeg har brukt tablettene siden onsdag, og nå etter at jg satt en kl 18, har jeg vondt i magen!! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre? Noen andre som opplever d?

❤️01.01.15❤️

Ja, jeg ville ikke ha byttet når alt går bra med spiren:)
var det fersk forsøk du hadde nå?
Hvor lenge skal du gå på det?
Var fryseforsøk :) har du også ivf? Skal gå på det leeenge, ca uke 17 eller noe. Dette er pga for tidlig fødsel tidligere :/

Termin 01.01.2015 <3

Men jeg har er spm:
Får dere vondt av å bruke d?
Jeg har brukt tablettene siden onsdag, og nå etter at jg satt en kl 18, har jeg vondt i magen!! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre? Noen andre som opplever d?

❤️01.01.15❤️
Har ikke erfart det, men det er så varierende hvordan man reagere og symptomlista er så lang. Er sikkert ikke noe farlig, men om du er usikker ville jeg ha kontaktet legen for sikkerhetsskyld :)

Termin 01.01.2015 <3

Var fryseforsøk :) har du også ivf? Skal gå på det leeenge, ca uke 17 eller noe. Dette er pga for tidlig fødsel tidligere :/

Termin 01.01.2015 <3
Ja, har også ivf eller icsi denne gangen:) er gravid etter 4 forsøk:D har ikke helt godt opp for meg enda.. Ikke før tidlig ul tenker jeg.

Jeg har ikke hatt noe bivirkninger/smerter ved mine forsøk men kansje crinone er litt annerledes ?

Back
Topp