Noen som har erfaring m Lutinus?
Januar 2015
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sånn som hjelper til å holder spira på plass?
Fra min kjære iPhone<3
Jeg går på lutinus3x100 daglig.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva med deg?Har du noe bivirkninger? El ulempe m d? Jeg synes d er ekkelt å bruke dem :/
01.01.15
![]()
Hva med deg?ser vi har samme termindato foresten
er det noen spesiell grunn til at du går på dem? Hos meg er det pga ivf
Hva er ivf?
Sorry er litt dårlig på forkortelser :/
Jeg går på dem pga 2 SA OG 1 MA i løpet av siste året. Er t.o.m sykemeldt ut uke 14
01.01.15
![]()
Huff så kjedelig. krysser fingrene for at d går fint for oss alle denne gangenIvf betyr prøverør.
Enig, blir skikkelig stressaD håper jeg virkelig
Uff hvergang tablettene renner ut så må jeg løpe på do, føles ut som mensen
01.01.15
![]()
Kan kansje bytte, men er liksom litt "skummelt" å bytte midt i en graviditetLutinus er mer rennende og crinone er mer klumpete. Jeg gikk på lutinus i fryseforsøk men gikk for tilbake til crinone da slapp jeg å gå konstant med truseinnleggvist du evt kan velge
![]()
Kan kansje bytte, men er liksom litt "skummelt" å bytte midt i en graviditetmen takk for tips til evt. Søskenforsøk
Termin 01.01.2015<3
Ja, jeg ville ikke ha byttet når alt går bra med spirenKan kansje bytte, men er liksom litt "skummelt" å bytte midt i en graviditetmen takk for tips til evt. Søskenforsøk
Termin 01.01.2015<3
Var fryseforsøkJa, jeg ville ikke ha byttet når alt går bra med spiren
var det fersk forsøk du hadde nå?
Hvor lenge skal du gå på det?
Har ikke erfart det, men det er så varierende hvordan man reagere og symptomlista er så lang. Er sikkert ikke noe farlig, men om du er usikker ville jeg ha kontaktet legen for sikkerhetsskyldMen jeg har er spm:
Får dere vondt av å bruke d?
Jeg har brukt tablettene siden onsdag, og nå etter at jg satt en kl 18, har jeg vondt i magen!! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre? Noen andre som opplever d?
01.01.15
![]()
Ja, har også ivf eller icsi denne gangenVar fryseforsøkhar du også ivf? Skal gå på det leeenge, ca uke 17 eller noe. Dette er pga for tidlig fødsel tidligere :/
Termin 01.01.2015 <3