Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått Letrozol for å få eggløsning nå etter mens.
Er spent på om jeg får god virkning av den.
Noen som har erfaringer med den? Positive eller negative?
Er det det Letrozole skal gjøre, hjelpe til å få el hvis man ikke får det på egenhånd?
Skal til gynekologen i kveld for å se om det kommer noen egg
Hvordan gikk det?
1 stort og mange små på vei så da har tablettene funket ihvertfall☺ Håper kroppen gjør resten rett og
Hei, jeg fikk nå Letrozol til å prøve mellom IVF rundene siden det er lang ventetid (juni). Min mann skal være offshore under denne pp. Er det da noen vits i å ta Letrozol, eg vil det "varme opp" og gi bedre sjanser neste måned, eller er deg en sånn "en måned av gangen" ting hvor jeg bør vente og spare Letrozol til de pp når han er hjemme?
Tusen takk
Tusen takk blir egentlig ok med pausemåned tror jeg. Ikke så mye press og stressLetrozol har kun effekt den syklusen du tar den, så da bør du vente til mannen er hjemme
Tusen takk blir egentlig ok med pausemåned tror jeg. Ikke så mye press og stress
Vi har vært prøvere i 2.5 år... Jeg har vært gjennom 2 runder med IVF, tilsammen 4 innsett, uten graviditet. Dette blir første runde med tabletter ja. Vi gikk rett i IVF sporet fordi vi gikk privat for 1. forsøk. Men så ble det så lang ventetid i det offentlige for å starte 3 forsøket, at jeg spurte om jeg kunne prøve noen tabletter. Så jeg er spent men ikke veldig optimistisk man vet jo aldri!!Du får prøve å gjøre det beste ut av pausemåneden Har dere forsøkt lenge og er dette første runde med tabletter?
Jeg er på 2pp med letrozol nå og 11 dpo i dag. I går fikk jeg svaaak rosa på g-testen jeg tok, så det ser faktisk ut som om jeg ble gravid alerede på andre runde!Hei. Ny i tråden her. Dere som bruker Letrozol, har dere fått bivirkninger ? Skal begynne med den neste gang jeg får menstruasjon. Håper jeg slipper og vente sålenge på den har ekstremt ustabil menstruasjon PSOS og diabetes1. Gått ned 12 kg i vekt også så håper dette hjelper på. Noen erfaringer og komme med ? noen som har blitt gravide ? har selv ei jente på 4 fra før, men ikke fått til å få flere etter det. Har dere pause mnd imellom kurene med letrozol ? fikk nemlig ett skriv fra KK på sykehuset idag, å der står det at den skal brukes annenhver syklus ?