Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange egg fikk du ut og hvordan ble det til slutt?Ja, jeg hadde det samme. Gikk kjempefint for min dellykke til!
Jeg syns det føles litt forskjellig fra gang til gang, denne gangen på kort protokoll merker jeg mindre til eggene selv om det tydeligvis er noen der denne gangen også (kanskje noen færre enn tidligere). Håper du ligger greit an uansett, lykke til i dagSist gikk jeg på Gonal F 137,5 IE i 8 dager bare og husker jeg hadde mye mer tegn til "eggløsning" mens jeg gikk på den, men så fikk jeg også ut 13 egg da.. Nå ville han ha ut færre egg? Så kan kanskje være noe med at det ikke er så mange eggposer nå. Jeg vet ikke jeg. Spent på i morgen.
Hadde samme dose puregon forsøket før. Da ble det 16 ut. Maaange små og umodne. På Menopur slapp jeg alle de små som kom mot slutten, så fikk 7. Bare ett bra nok til bruk, ingen frys. Vanskelig å stimulere meg da. Menopurforsøket var lang protokoll, det andre kort.Hvor mange egg fikk du ut og hvordan ble det til slutt?![]()
Det er bestandig en sikkerhetsmengde i en slik ampulle. Jeg har også brukt mer enn detdet ampullen skal inneholde etter utregninger de gjorde på klinikken.Noen som har erfaring med gonal f 900 IE?
Fikk i dag beskjed om at det står at den inneholder 900, men egentlig har 1050 IE. Da slipper jeg å kjøpe en til for siste dose jeg skal ta på fredag på 112,5 IE. Men jeg er så usikker.
Noen som har vært borti dette?
Det er bestandig en sikkerhetsmengde i en slik ampulle. Jeg har også brukt mer enn detdet ampullen skal inneholde etter utregninger de gjorde på klinikken.![]()
Hmm, spent jeg nå. Skal starte på 300ie og gå ganske lenge før første kontroll...Da kan jeg oppdatere her! 14 egg ble tatt ut etter dose på 150 IE i 11 dager. Siste dagen var det 75 IE!
Hvor mange egg fikk du ut og hvordan ble det til slutt?![]()
Jeg har brukt 150 IE Menopur nå i 9 dager. Skal på kontroll i morgen og er spent. Noen med erfaringer?
Har satt den dosen i mange av mine forsøk. Såkalt lav stimulering. Veldig skånsomt og greit.
Hvor lenge gikk du på den før du hadde klart/klare egg ?
Jeg har nå gått på menopur 75ie i 11 dager og 112,5 i 3 dager. Var innom utralyd nr 3 idag hadde MANGE små egg (psos) og hadde 1 egg på 8 mm på venstre side som de sa var veldig fint og rundt. Og livmorslimhinnen var på 8 mm. Er dette en lovende størrelse ?
Jeg skal litt opp idose i et par dager til så inn til ultralyd igjen. Tusen takk på forhånd for svar