Erfaring med denne dosen Menopur?

Hvor lenge gikk du på den før du hadde klart/klare egg ?

Jeg har nå gått på menopur 75ie i 11 dager og 112,5 i 3 dager. Var innom utralyd nr 3 idag hadde MANGE små egg (psos) og hadde 1 egg på 8 mm på venstre side som de sa var veldig fint og rundt. Og livmorslimhinnen var på 8 mm. Er dette en lovende størrelse ?

Jeg skal litt opp idose i et par dager til så inn til ultralyd igjen. Tusen takk på forhånd for svar
Hei,

Jeg gikk opp mot 15 dager på 150 ie. Jeg fikk som regel masse egg, 10-16stk, men mitt problem var eggkvalitet uansett hva jeg ble stimulert med. Så satt som regel igjen med ett/to egg ved innsett. Brukte menopur i 6 av 9 forsøk.

Du vil nok sannsynligvis gå en stund til på menopur, da de vil ha egguthenting ved follikelstørrelse på ca 2cm(nærmest mulig) jeg kan veldig lite om hvor tykk slimhinnen bør være.

Håper det var et Ok svar.

Så vil tro uten å virke demotiverende at du har en bra start. Det viktige her er at du får til egg med god kvalitet, bra med mange små follikler og et på 8mm. Her er kvalitet viktigere enn kvantitet:-)

Fikk samme, men måtte øke. Dog er jeg vanskelig/merkelig å stimulere så ingen fasitsvar fra meg ;)

Back
Topp