Er vi mange her som er litt «eldre» over 35?

Har spredd mine godt. 16,5 - 11 - 5 - 2. Går dette veien, blir denne definitivt siste.

Fikk første da jeg var 34, andre ved 36 og siste blir forhåpentligvis født mens jeg er 38. Kjenner mange som ikke har barn ennå, eller fikk første etter fylte 30. Kjenner selvsagt noen som fikk barn i 20-årene også, men så ble det et sprang på ti år før folk begynte å yngle igjen. Kjenner ingen som bryr seg om eller kommenterer alder. Da er det heller "overraskende" om noen får unger før de er 25. Spørs kanskje på landsdel?

Det er så fint å se at det er flere som har litt eldre barn fra før av her også mine er 16, 13 og 6 år. Vi venter nr 4 nå, så blir en liten attpåklatt her også❤️

Ble 36 nå i år, blir 37 på foreløpig termindato. Føler meg egentlig ikke gammel, traff ikke typen før jeg nesten var 28 og var ikke klar for barn da. Så har vi brukt 4 år på prøving nå. Egentlig i god form og, selv om det ikke kjennes sånn ut nå

Gøy å se flere med litt spredning. Mine er -06, -12, -18 og -21…
Ja det er kjekt med litt spredning på dem , alt til sin tid . Nå har jeg prøvd to tette og en attpåklatt og en med litt vanlig mellomrom . Så får se hvordan det blir hehe

Jeg er 34, blir 35 innen baby kommer (om det blir noe denne gangen‍). Er 3. graviditet siden spiralen røk i januar, så nå håper jeg denne sitter:Heartred men vet ikke om det klassifiserer siden du forsåvidt spurte etter folksom var over 35:laughing002

Jeg har alltid fortalt til noen at jeg er gravid. Denne gangen er det helt hemmelig til jeg vet om det blir noe av det.
Sist tidlig sa hadde jeg på jobb og blødde gjennom alle klær….
Gikk hjem, skiftet og tilbake på jobb. Hatt så mange slike nå at kan ikke kaste bort mer tid på det. Så vil jeg ikke at andre skal synse, glede seg eller ha noen følelser rundt det før jeg vet det blir en realitet..

Back
Topp