Ja, der er dere heldige. Vi har bare småbarn. Redd hva som venter oss..Samme her, 36 når baby kommer og har ungdom i hus men vi har jo en kjempe fordel som har så gamle barn.. de kan jo faktisk ta bebi mens vi feks dusjer, lager middag osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, der er dere heldige. Vi har bare småbarn. Redd hva som venter oss..Samme her, 36 når baby kommer og har ungdom i hus men vi har jo en kjempe fordel som har så gamle barn.. de kan jo faktisk ta bebi mens vi feks dusjer, lager middag osv
Ja skal så absolutt ikke klage.. tenker dere tar det på strak arm,. Å bebi får noen å leke med etterhvertJa, der er dere heldige. Vi har bare småbarn. Redd hva som venter oss..
Eldste mi er 14 , yngste ble 4 i mars Venter nr 4 nå .Gjør meg glad å se flere har eldre, min er 9
Gøy å se flere med litt spredning. Mine er -06, -12, -18 og -21…Eldste mi er 14 , yngste ble 4 i mars Venter nr 4 nå .
Ja det er kjekt med litt spredning på dem , alt til sin tid . Nå har jeg prøvd to tette og en attpåklatt og en med litt vanlig mellomrom . Så får se hvordan det blir heheGøy å se flere med litt spredning. Mine er -06, -12, -18 og -21…
Da ligger du likt i løypen som jeg gjorde. Er 43 nå og går for nr fem.Hei! Jeg fyller 40 i år. Var 38 år da jeg fikk sist barn (nr. 3)