Er vi mange her som er litt «eldre» over 35?

Mamasiiitaaa:)

Andre møte med forumet
jeg selv er 38 altså,føler meg ikke helt «eldre» da,men ikke like sprek som tidligere kanskje nei
Føler alle rundt meg er ferdige med barn nå,ei venninne som er litt eldre enn meg fikk en liten i fjor da ellers så har jeg liksom ingen i omgangskretsen som er i den fasen lengre..
 
Jeg blir 36 i år, ung til sinns om ikke annet:laughing002:gen014 jeg var 20 det året jeg fikk sønnen min… så føler meg litt gammel sånn setto_O
 
Jeg kommer til å være 36 når marsbabyen er født, men føler meg egentlig ikke så gammel.
 
Jeg er 37, fyller 38 i slutten av året. Så er 38 når marsspiren kommer (om det går veien). Føler meg ikke så gammel og formen er god den, men faller vel inn under kategorien «eldre» :laughing002
 
Mente ikke at vi var gammel sånn sett altså ved å skrive «eldre»:nailbiting:
Men kjekt å se at flere er i samme aldersgruppe som seg selv:happy:
Føler kanskje meg litt alene med å ønske(og å ha) småttiser i denne alderen så kjekt å ha noen i samme båt her inne om dere skjønner:)
 
Mente ikke at vi var gammel sånn sett altså ved å skrive «eldre»:nailbiting:
Men kjekt å se at flere er i samme aldersgruppe som seg selv:happy:
Føler kanskje meg litt alene med å ønske(og å ha) småttiser i denne alderen så kjekt å ha noen i samme båt her inne om dere skjønner:)
Tok det ikke egentlig sånn altså :Heartred Bare litt sårt her for har en søster som mener at jeg er altfor gammel til å få barn.

Men traff ikke mannen før jeg var 30, etter 13 år som singel, og skjønte ikke at jeg ville ha barn før jeg var 34, så da måtte det bli sånn da :angelic:

Veldig godt å se at vi er flere- for har følt litt på det med alder.
 
Jeg driter i hvor gammel jeg er, så lenge jeg føler meg klar for en til. Det finnes en tråd på forumet her et sted, som lister opp kjendiskvinner som har fått barn i godt voksen alder. Og vi blir flere og flere. Leste et sted at det nå er flere som får barn etter fylte 40 enn som får barn før fylte 20.
 
Tok det ikke egentlig sånn altså :Heartred Bare litt sårt her for har en søster som mener at jeg er altfor gammel til å få barn.

Men traff ikke mannen før jeg var 30, etter 13 år som singel, og skjønte ikke at jeg ville ha barn før jeg var 34, så da måtte det bli sånn da :angelic:

Veldig godt å se at vi er flere- for har følt litt på det med alder.
Skjønner, føler med deg:Heartred vet flere jeg kjenner kommer til å ha meninger om alderen min også..
Jeg tenker at man må få bestemme selv når man føler man er for gammel å man man finne ut hva som er riktig for seg og sine:)
 
Skjønner, føler med deg:Heartred vet flere jeg kjenner kommer til å ha meninger om alderen min også..
Jeg tenker at man må få bestemme selv når man føler man er for gammel å man man finne ut hva som er riktig for seg og sine:)
Veldig enig. Selv om andre føler seg ferdig og for gammel, er det unødvendig å legge seg borti hvordan andre prioriterer.
 
Er 35 og blir 36 i sommer, føler meg langt fra gammel, unntaket er når man henger med de i tidlig 20 årene før sommeren var på «fest» (vi lærere skulle være med på en del av en fest som studentene holdt, jobber som lærer på universitet), DA følte jeg meg «gammel» men mer på en sånn «hahaha jeg er gammel», men likevel i min prime for å få barn:)
 
Jeg blir 35 i år, og føler meg ikke gammel, men litt gammel for å få første barn, om det gir mening? De første vennene mine fikk barn veldig tidlig. Heldigvis har samboer kompiser med små barn her og der.
 
Back
Topp