Hvordan har det gått i dag med smerter og blødning?
Hei! Så snillt av deg å spørre! Takk : ) Glemte helt å oppdatere her, men alt håp er ikke ute!!!
Jeg dro til fastlegen, hun mente at graviditetstesten var så svak, at den nesten var negativ. Så det forsterket mine følelser (og hennes) rundt at en ny abort var eller skulle skje eller at det hang igjen fra den forrige. Hun syntes de smertene jeg hadde og blødningene var rare, så hun sendte meg til gynekolog, tilfelle det var en betennelse etter forrige graviditet (MA) og at testen slo ut fordi det hang igjen fra sist gang. Kom brun gugge ut fra livmorhalsen, om noen lurte på hvordan det så ut. Hadde også spotting av klart blod. Og vondt i bekken, korsrygg og nederst på den høyre siden.
Jeg møtte opp på Ø-hjelp (øyeblikkelig hjelp) og de kunne ikke se noe feil. Ingen betennelse og ingen rester. De så heller ingen graviditet, men hun så at slimhinnen på livmora var tjukkere. Så de ville måle HCG i blodet med to dagers mellomrom, for å konkludere om det var den gamle eller noe nytt. Eller om blødningene skylles at aborten allerede hadde skjedd og at HCG ville synke.
Onsdag var HCG 54 og fredag var den 112!!
Det er alt for tidlig å si om dette har festet seg normalt eller om det kommer til å vare, men skal tilbake på kontroll på torsdag og se om de kan se noe inni livmora da! Spennende!
Hva om.... Enn om....
Krysser fingre og tær for at det går veien denne gangen! Er vel lov å heie litt på seg selv nå?