N
Nagini
Guest
Må man ha time for å ta en sånn test tror du? Eller kan de ta det samme dag? : )
Ring når de åpner, så kanskje du får komme inn samme dag Heia deg og baby!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må man ha time for å ta en sånn test tror du? Eller kan de ta det samme dag? : )
Ring når de åpner, så kanskje du får komme inn samme dag Heia deg og baby!!!
Med den blenda testen for nokre dagar siden er du definitivt gravid nå ❤ ber og håper at denne babyen klarer seg ❤ mista sjølv to ganger i fjor, i veke 18 om sommmeren og veke 14 før jul. Så forstår godt korleis du har det, håper inderlig denne graviditeten vil gi deg litt meir fred, og du må vite at du har krav på oppfølging og dei aller fleste leger er kjempe gode og forståelsesfulle når ny graviditet dukker opp. Ring i måro og sei at du har testa positiv men blør litt, så vil dei nok sette deg på hastetime så du får tatt blodprøve ❤ mulig du kan få ein tidlig UL også dersom du kjenner på angst i forhold til graviditet.
Ønsker deg masse lykke til ❤
Skal gjerne ikke mange timene til. Er jo bare én dag som skiller mine tester (fra i fjor sommer) og den siste er jo MYE mer tydelig! Veldig optimistisk for deg! Nå må den bare klore seg fast <3
Spørs litt hvor du bor, mener man kan ta på furst uten time
Kroppen slutter ikke nødvendigvis å produsere hcg dessverre... Her utviklet det seg ikke, men hcg steg så mye som opp til 126000 før det begynte å synke igjen... MA...Så leit å høre at du mista ❤ når døde babyen? Og har du målt hCG eller tatt graviditetstester etterpå? Å ha hCG i blodet 10-12 veker etter SA er drøyt. Og når baby dør slutter kroppen å produsere hCG, så siden det var ma er det mulig enda lengre. Kanskje mulig, men svært lite trolig.
Eg hadde ma i uke 18 i sommer, blei gravid 6 uker etterpå og hadde ein del brun utflod og litt blod innimellom i begynnelsen av den nye graviditeten.
Kroppen slutter ikke nødvendigvis å produsere hcg dessverre... Her utviklet det seg ikke, men hcg steg så mye som opp til 126000 før det begynte å synke igjen... MA...
Ja, her vokste også magen, selv om det aldri ble noe mer enn en plommesekk. Følte formen min var mye bedre etter at jeg tror hcg begynte å synke. Tok medisinsk abort på fredag, så ganske ferskt enda. Nå føles det egentlig bare som en vanlig mens... Formen er fin. Har fortsatt ømme pupper da.Min fortsatte også å være gravid, så fikk til og med mage og alt. Men dette gikk tilbake noen uker etter aborten, når mensen kom tilbake. Hvordan var dette for deg? Fortsatte du å være gravid etter medisinsk abort også?
Håper det går bra med det nå
Når jeg tenker meg om var den første testen på ettermiddag og den testen i dag var på morgen. Er det virkelig så stor forskjell eller var det falsk positivt når det kun vises på morgen? :/
Forrige gang var babyen mindre enn forventet i den og den uka, så blir litt engstelig!
Håper dere har rett og ikke jeg!
Hilsen pessimisten
Eg skjønner ikkje heilt, meiner du at den var negativ dagen før (på ettermiddagen) og så positiv på mårningen dagen etter? Eller koffer skriver du at det kun vises på mårningen? Har du tatt ny etter positiv test som var negativ?
Når kroppen først begynner å produsere hcg så kan det gå fort, fra negativ til positiv test på berre ei natt
Hadde selv SA 31/8 18, men allerede 14 dager senere var jeg gravid igjen med svake tester og idag løper han rundt her og er 1 ½ år
Ja, her vokste også magen, selv om det aldri ble noe mer enn en plommesekk. Følte formen min var mye bedre etter at jeg tror hcg begynte å synke. Tok medisinsk abort på fredag, så ganske ferskt enda. Nå føles det egentlig bare som en vanlig mens... Formen er fin. Har fortsatt ømme pupper da.
Tja, så tidlig er det litt vanskelig å se auke på 24t, men etter 48t burde streken være merkant sterkere ja. Eg opplevde ufattelig sterke smerter når eg blei gravid igjen etter ma i uke 18, var sikker på at mensen kom. Men det gjekk fint men når du blør så mykje i tillegg har du nok rett at det er ein SA, eller kjemisk som dei kaller det før veke 5. Å måle hCG hos lege 1 gang nå vil forvirre, så i tilfelle bør du be om 2 målinger. Men heilt ærlig har du det nok mykje bedre med å ta dette som ein mens, og satse på neste PP! ❤❤Så i morgen burde streken være tydeligere? Om det går riktig vei?
Tja, så tidlig er det litt vanskelig å se auke på 24t, men etter 48t burde streken være merkant sterkere ja. Eg opplevde ufattelig sterke smerter når eg blei gravid igjen etter ma i uke 18, var sikker på at mensen kom. Men det gjekk fint men når du blør så mykje i tillegg har du nok rett at det er ein SA, eller kjemisk som dei kaller det før veke 5. Å måle hCG hos lege 1 gang nå vil forvirre, så i tilfelle bør du be om 2 målinger. Men heilt ærlig har du det nok mykje bedre med å ta dette som ein mens, og satse på neste PP! ❤❤
Takk, det går veldig fint med meg nå. Det verste var ventetiden etter at jeg egentlig visste det.Sorry for tapet av fosteret Vet hvordan det er. Håper du har gode folk rundt deg!
Takk for alle svar Veldig takknemlig! Er innstilt på at dette svangerskapet endte like fort som det starta og får heller tenke at nå er det bare en igjen til de kan gi tettere oppfølgning eventuelt : / Synd at kroppen ikke skal fungere alltid. Men veldig takknemlig for deres støtte her inne. Testen var jo positiv den, hadde det ikke vært for smertene og blødningen.
Lykke til videre, damer
(Prates kanskje igjen etter neste PP)