ORIGINAL: Charlotte_2
synes dette er så mye hysteri altså.. må nesten le... he he...
tenk på alt det mødrene og bestemødrene våre spiste før ! det gikk jo bra med oss, er hundre prosent sikker på at da var det ikke noen som fortalte dem dette! jeg var hekta på salami under min første graviditet og jeg spiste det nesten daglig... ikke noe som helst har skjedd med dattera mi, hu er faktisk veldig frisk og ikke noe skade på hu ihvertfall, så jeg spiser salami nå med god samvittighet...
gidder ikke å bli helt hysterisk pga at noen sier det og det, hvis man skulle hørt på leger o.l så kunne man ikke spise noen ting som helst da.. uansett om man er gravid eller ei... for en stund tilbake kunne man ikke spise poteter for det var kreftfremkallende ellerno og ikke brød for det blei man feit av osv osv...... sånne ting er jo helt latterlig!
greit man kan begrense inntaket når man er gravid, men er ikke noe redd for noe skade i hvertfall....
og jeg har hatt taxoplasmose eller hva det heter.. så ikke redd for det, he he...
måtte bare si meninga mi i hvertfall så får folk gjøre opp sin egen mening og gjøre det som er best for seg sjøl, jeg spiser salami i hvertfall det har jeg alltid gjort
og jeg ler og rister på hodet når jeg hører slike kommentarer..
er ikke snakk om å være hysterisk her synes jeg..