Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkÅååå, gratulerer så mye!!
Tusen tusen takkGratulerer så mye!! Dette var skikkelig fint å se, for en flott test Gratulerer også med at du tok testen, sykt bra gjort!!
Tusen tusen takkÅh herregud så bra oppdatering å komme inn og lese! Gratulerer så masse! Endelig var det din tur! ❤❤
Tusen tusen takkGratulerer så mye, utrolig velfortjent
Kom meg til uke 7 denne gang siste og 3 ul i morgen også på sykehuset for medisiner eller utskrapningGratulerer så innmari mye
Hvordan gikk ul i dag?Kom meg til uke 7 denne gang siste og 3 ul i morgen også på sykehuset for medisiner eller utskrapning
Hadde vokst fra 5.7-7 mm fra mandag., gynokologen så også hjerteslag, men kunne ikke høre de endaHvordan gikk ul i dag?
Det er jo fantastisk! Da ser det ut som om det har gått bra ?Hadde vokst fra 5.7-7 mm fra mandag., gynokologen så også hjerteslag, men kunne ikke høre de enda
Ny ul onsdag, så dem er tydeligvis litt usikker enda siden vi ikke har hørt hjertelyden enda, bare sett hjerteslagDet er jo fantastisk! Da ser det ut som om det har gått bra ?
Er det du eller gynekologen som kommenterer at dere ikke har hørt hjertelyden enda? Jeg har aldri fått høre hjertelyden så tidlig, mange steder anbefaler de ikke å bruke teknologien for å høre på hjerteslag før nærmere andre trimesterNy ul onsdag, så dem er tydeligvis litt usikker enda siden vi ikke har hørt hjertelyden enda, bare sett hjerteslag
Gynokologen, noen hører jo hjertelyd fra uke 5, nå er jeg snart i uke 8Er det du eller gynekologen som kommenterer at dere ikke har hørt hjertelyden enda? Jeg har aldri fått høre hjertelyden så tidlig, mange steder anbefaler de ikke å bruke teknologien for å høre på hjerteslag før nærmere andre trimester
Håper at alt er fint og at baby bare er litt treigGynokologen, noen hører jo hjertelyd fra uke 5, nå er jeg snart i uke 8
Det hadde vokst fra 5.7mm - 7 mm fra mandag til i går og det var hjerteslag via doppler funksjonen, men vi hørte ikke hjertelyd. Kjenner jeg blir sliten av alle ultralydeneHåper at alt er fint og at baby bare er litt treig
Hei det hadde vokst til å være 8+2, men hjertet hadde stoppet, om 2 timer er jeg på sykehuset og skal gå gjennom pillekur medisinsk abortHvordan går det med deg? Når er timen din i dag?
Hei det hadde vokst til å være 8+2, men hjertet hadde stoppet, om 2 timer er jeg på sykehuset og skal gå gjennom pillekur medisinsk abort
Så trist. Mange klemmer sendesHei det hadde vokst til å være 8+2, men hjertet hadde stoppet, om 2 timer er jeg på sykehuset og skal gå gjennom pillekur medisinsk abort
ÅneiHei det hadde vokst til å være 8+2, men hjertet hadde stoppet, om 2 timer er jeg på sykehuset og skal gå gjennom pillekur medisinsk abort