Er så i villrede, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Livredd for å teste ❤️

Engelpia

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junispirene24❤️
Hei ❤️ hadde testdag for 3 dager siden, men øndjet ikke teste da jeg var på juleferie hos familien. Moren min er så positiv osv da jeg har vært mye svimmel selv om jeg selv tror det er pga cyclogest. Er der at jeg nesten vurderer avslutte cyclogest pga formen er så elendig. Er siste forsøket og jeg er livredd for å teste. Jeg har egentlig ikke testet ordentlig selv på 2 år pga da jeg ble gravid i januar men mistet så tok jeg hcg hos legekontoret da jeg svimte av. Etter innsettet i juni så fikk jeg mensen 6 dager før testdag så slapp å teste. Huff føler meg bare som en idiot :(
 
Du kan trygt slutte på cyclogest nå, så ser du hvordan det går? :) dersom du er gravid er det ikke farlig å slutte nå. Lykke til!
 
Har full forståelse for at du synes det er vanskelig å teste selv! :Heartred Det er ingen andre enn deg selv som kan ta valget om å teste eller ei. Uansett hva du velger, vil jeg tro det er det som er mest rett for deg. Lag en liste med fordeler/ulemper. Kanskje det kan hjelpe til å ta et valg. Ønsker deg masse lykke til, og håper så inderlig for deg :Heartred:Heartred
 
Huff, det høres vanskelig ut. Men jeg ville ikke sluttet på cyclogest uten å høre med klinikken først i hvert fall. Har de ikke en nødkontakttelefon?
 
Oj, jeg skjønner. Kan du be de rekvirere en hcg prøve som du kan ta på en lab hos deg?
Jeg kan ta hcg hos gynokologen jeg har brukt til ultralyder men jeg tør liksom ingenting kjenner jeh, det som skremmer meg. Har 2 esker til med cyclogest jeg kan ta ut, tenker liksom at mensen må komme en eller annen gang selv med cyclogest
 
Du er bare redd, det er ikke farlig selv om det er fryktelig ubehagelig.
Som jeg sier til meg selv når det rabler litt, det er jo bare angst. Med det så mener jeg at det er helt innafor å være redd nå. Helt rett også tenker jeg.
Vi har et ønske om barn og da har man lov til å være litt frynsete.

Jeg kan ingenting om cyclgest men selv bruker jeg lutinus. Jeg har blødd siden 13 desember men jeg har valgt å stå på det fortsatt, rett og slett fordi jeg ikke vet og jeg kommer til å få svar på mandag. Da har jeg ihvertfall gjort mitt.

Kanskje du skal hente en pakke så du har frem til du får svar til uken?
 
Du er bare redd, det er ikke farlig selv om det er fryktelig ubehagelig.
Som jeg sier til meg selv når det rabler litt, det er jo bare angst. Med det så mener jeg at det er helt innafor å være redd nå. Helt rett også tenker jeg.
Vi har et ønske om barn og da har man lov til å være litt frynsete.

Jeg kan ingenting om cyclgest men selv bruker jeg lutinus. Jeg har blødd siden 13 desember men jeg har valgt å stå på det fortsatt, rett og slett fordi jeg ikke vet og jeg kommer til å få svar på mandag. Da har jeg ihvertfall gjort mitt.

Kanskje du skal hente en pakke så du har frem til du får svar til uken?
Kan jeg spørre når du hadde testdag? ❤️ Jeg har igjen 20 piller enda, bruker 2 om dagen så har fortsatt til noen dager. Men henter nok ut en pakke til ❤️
 
(Nå er jeg naturlig gravid bare så det er sagt)
jeg testet positivt 8 des.
Men pga habituell abort så fikk jeg beskjed om å ta lutinus fra positiv test. 3 stk om dagen.... Blæ!
Så da har jeg gjort det da, selv om jeg føler at det å blø av og på siden 13 des sier sitt så skal jeg nå til gyn på mandag og få dommen. Blir sprø av mindre! :banghead:

Du taper ihvertfall ingenting på det, du klarer mer enn du tror vettu. Tross alt vært med på det 7 ganger :queen
 
(Nå er jeg naturlig gravid bare så det er sagt)
jeg testet positivt 8 des.
Men pga habituell abort så fikk jeg beskjed om å ta lutinus fra positiv test. 3 stk om dagen.... Blæ!
Så da har jeg gjort det da, selv om jeg føler at det å blø av og på siden 13 des sier sitt så skal jeg nå til gyn på mandag og få dommen. Blir sprø av mindre! :banghead:

Du taper ihvertfall ingenting på det, du klarer mer enn du tror vettu. Tross alt vært med på det 7 ganger :queen
Ah❤️ hatt 7 uttak, 5 innsett. Sist nå, 12 egg ut, 6 befrukta, ett satt inn som 2 dagers, ingen andre overlevde derfor ikke noe håp ❤️
 
Ah❤️ hatt 7 uttak, 5 innsett. Sist nå, 12 egg ut, 6 befrukta, ett satt inn som 2 dagers, ingen andre overlevde derfor ikke noe håp ❤️
Jeg har hatt to uttak. På det første forsøket 2 egg. 1 overlevde til blasto, gravid men mistet uke 4+4 så kjemisk. 2.forsøk 4 egg ut, 2 befruktet og 1 som delte seg. Fikk satt inn 2 dagers egg og her ligger jeg nå med min 11 mnd gamle sønn :) så nei, håpet er ikke ute selvom det andre egget ikke utviklet seg! Jeg skjønner angsten for negativ test er stor men ved å ikke ta en test (for er du gravid nå vil den være positiv) forlenger du angsten og alle disse følelsene. Lykke til <3
 
Bestemt meg for å dra til gynokologen min på mandag. Har så vondt på venstre side nå. Kommer sånn takvis så litt redd. Vet ikke om de kan se noe på ultralyd i uke 5 men
 
Bestemt meg for å dra til gynokologen min på mandag. Har så vondt på venstre side nå. Kommer sånn takvis så litt redd. Vet ikke om de kan se noe på ultralyd i uke 5 men
Lykke til! Håper smertene blir bedre. Når det er sagt hadde jeg så sterke smerter med første at jeg endte på legevakta der jeg fikk beskjed om at jeg var gravid. Visste det ikke selv på det tidspunktet
 
Back
Topp