Er så i villrede, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Livredd for å teste ❤️

Bestemt meg for å dra til gynokologen min på mandag. Har så vondt på venstre side nå. Kommer sånn takvis så litt redd. Vet ikke om de kan se noe på ultralyd i uke 5 men
Hvis du har sterke smerter og de er mest på en side, så ville jeg i hvert fall ikke utsatt å ta test (i form av blodprøver) lengre enn nødvendig da det kan også være exu. Jeg sier det ikke for å skremme deg, det skjer heldigvis veldig sjeldent. Men man skal ikke tulle med det. Exu-smerter kommer gjerne i uke 4-6.

Hvis du har sterke smerter og de er mest på en side, så ville jeg i hvert fall ikke utsatt å ta test (i form av blodprøver) lengre enn nødvendig da det kan også være exu. Jeg sier det ikke for å skremme deg, det skjer heldigvis veldig sjeldent. Men man skal ikke tulle med det. Exu-smerter kommer gjerne i uke 4-6.
Skal til gynokologen mandag, så får se hva Hu sier ❤️ kommer litt takvis. Hatt mye murringer siden innsettet

Jeg klarte være på jobb så det er ikke slik at jeg har så vondt at jeg hyler hvis du skjønner ❤️men det kan kanskje være cyclogest og?

Bestemt meg for å dra til gynokologen min på mandag. Har så vondt på venstre side nå. Kommer sånn takvis så litt redd. Vet ikke om de kan se noe på ultralyd i uke 5 men
Bra du har bestemt deg, vondt på venstre side kan være det gule legmet har jeg lest. Og stiklinger og dra smerter er noe mange gravide opplever.

Det er ikke godt å ha sånn angst. Det er ikke bedre for deg å rive av plasteret og ta en test hjemme? I stedet for å pine deg selv ved å være redd? :Heartred

Nå handler ikke dette om det samme men når man er redd for noe så skal man gjøre nettopp det, jeg har så god erfaring med det selv også. Da er det du som bestemmer og ikke tankene.

Tenker på deg :Heartbigred

Nå handler ikke dette om det samme men når man er redd for noe så skal man gjøre nettopp det, jeg har så god erfaring med det selv også. Da er det du som bestemmer og ikke tankene.

Tenker på deg :Heartbigred
Sku så gjerne ønske jeg bare kunne kjøpt en test og testa, men tør rett og slett ikke, blir kvalm ved tanken ❤️ målte blodtrykket på jobb i dag da jeg sliter sånn Nes svimmelhet og det var på 103/67,puls på 82

❤️❤️

Vedlegg

• IMG_20230102_114938.jpg
    IMG_20230102_114938.jpg
    2,3 MB · Visninger: 133
For en fin test, @Engelpia :Heartpink Gratulerer så mye!!

Back
Topp