Er så fortvilet nå! *oppdatert*



Labambie skrev:
 Vakre, fineste Chuma... Det var ikke sånn det skulle gå, ikke nå!! Jeg kommer enda til å krysse fingrene å håpe på et mirakel... 



 


Labambie skrev:
 Vakre, fineste Chuma... Det var ikke sånn det skulle gå, ikke nå!! Jeg kommer enda til å krysse fingrene å håpe på et mirakel... 



 
Labambie skrev:
 Vakre, fineste Chuma... Det var ikke sånn det skulle gå, ikke nå!! Jeg kommer enda til å krysse fingrene å håpe på et mirakel... 


 
Vondt emoticon

Håper på et mirakel 
 
Så trist...emoticon
Men kan jo ikke gi opp håpet heilt ennå, mirakler har skjedd før...
 


Søtnos* skrev:


Labambie skrev:
 Vakre, fineste Chuma... Det var ikke sånn det skulle gå, ikke nå!! Jeg kommer enda til å krysse fingrene å håpe på et mirakel... 






 
Dette var fryktelig trist å lese Chuma... Tårene triller her.... Det er så urettferdig! Aner ikke hva jeg skal si... Jeg kan godt forestille meg lengselen og skuffelsen, det skulle ikke være nødvendig å måtte oppleve dette.. Hvorfor er det sånn at de som virkelig ønsker seg  barn og er gode mennesker ikke får, mens andre bare sprer bena og ikke tar seg av de man får engang.. jeg blir så sint... Det er rett og slett bare veldig veldig urettferdig.. :( 

Jeg håper dere finner roen i det at dere ikke får flere..(mest av alt håper jeg på et mirakel over helga, eller at et nytt mirakel skal finne plass i magen din før det er for sent...)  jeg aner ikke hvordan dere skal kompensere for dette.. Men jeg håper dere finner en måte, både for dere selv og for gutten deres.. Jeg ønsker dere alt godt... Tenker på deg.. Stor klem.. 
 


Labambie skrev:
 Vakre, fineste Chuma... Det var ikke sånn det skulle gå, ikke nå!! Jeg kommer enda til å krysse fingrene å håpe på et mirakel... 



har ikke ord så jeg signerer denne.. så utrolig trist og tårene mine triller for dere.. Stor klem
 
Nei, så utrolig trist :-( hadde virkelig troen på at det skulle gå bra for dere denne gangen. Sender dere masse varme tanker og en god klem.
 

Utrolig trist å lese:( Vet ikke helt hva jeg skal si, ord blir jo helt fattige:(

Kjenner jeg er lei meg på dine vegner:( Sender over en god god klem <3

 
Utrolig trist Chuma. Jeg har fulgt litt med fra jeg gikk gravid med guttungen og alltid hatt håp for dere. Jeg håper inderlig at du får sjansen en gang til. Ta godt vare på hverandre. Lykke til videre. Stor klem.
 
Huff, så forferdelig trist:( Har ikke ord som passer jeg nå! Veldig lei meg på dine vegne!!
 
Tusen takk for gode ord og støtte, alle sammen! Det varmer!
Dette har vært et tungt døgn, og jeg har grått mange tårer. Nå er det det fysiske også som tynger, smertene har tiltatt litt, men blødningen har ikke det, det er ikke ordentlig blod, bare brunsvart utflod, hele tiden. Så det blir nok til at jeg må ha utskrapning igjen. Skal bli godt å få dette overstått, går rundt med vonde tanker om at den lille kjemper for livet der inne, det var så vondt å høre legen si at hjertet slo, men at det var svakt og uregelmessig. Bare dumt å tenke slik, selvfølgelig, det er jo så lite ennå og sikkert ikke mye nerver, så den føler vel ingenting, men det er lett å tenke i de baner alikevel når man, tross alt, er mor. Hadde vært lettere å forholde seg til at " det er dødt" og ikke "døende", hvis dere skjønner. Skal bli godt når alt er over, når det nå først gikk slik.
 
Mangler ord, Chuma. Det er så ufattelig urettferdig, og trist. Jeg ønsker dere alt godt fremover! Gutten din er også heldig som har en slik fantastisk mamma, glem ikke det! 

En diger trøsteKLEM!
 
Back
Topp