Er så fortvilet nå! *oppdatert*

Ånei,så utrolig leit å høre.... :(
 
Åååh, Chuma... Jeg gråter for deg nå... Dette er bare helt forferdelig. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Livet er altså så urettferdig... Jeg hadde virkelig håpet at DU skulle komme til målstreken. Opplevelsene dine med alle abortene og alt strevet med å bli gravid er bare helt umenneskelig. Syns vanvittig synd på dere nå.
Jeg håper at livet videre for dere blir fantastisk. Syns dere har hatt nok nedturer for et helt liv nå.
Gigantisk bjørneklem til deg. emoticon

Chuma skrev:
Nå er dagen her som jeg har gledet meg til, skal på UL for å se det lille miraklet mitt, og så våkner jeg med menssmerter og blødninger... Jeg har vært så positiv og optimistisk gjennom det hele, men nå forsvant plutselig all gnisten ut av meg. Har vært igjennom dette så altfor mange ganger før, kjenner tegnene så altfor godt. Er så redd nå, dette er min siste sjanse... Bare gråter jeg nå, og nå må jeg snart sette meg i bilen og kjøre til Rikshospitalet. Det verste er at jeg sikkert ikke får noen klare svar i dag heller, for selv om babyen fremdeles lever i dag, så betyr det ikke at dette ikke er begynnelsen på enden.
Livredd nå...


___________________________________________________________________

Da var det slik jeg fryktet, dette går galt...igjen. 6. gang jeg mister nå, jeg burde bare innse at jeg ikke kommer til å få flere barn.
Legen fant fosteret, men han så ikke lenger at hjertet slo. Så hentet han inn en annen lege for å få det bekreftet, og hun lette lenge, og da hun zoomet helt inn på hjertet så de at det såvidt var litt aktivitet der, men veldig svakt og uregelmessig, noe helt annet enn det vi fikk se forrige uke. Så lille miraklet mitt er i ferd med å dø fra meg... Pga at det fremdeles var et lite snev av liv må jeg vente til over helgen og kontrollere igjen på mandag, men de gav meg ikke særlig håp, størrelsen var heller ikke slik den skulle, pluss at blødningene og smertene har bare økt.

Så skulle det altså ikke bli flere barn på meg. Hadde virkelig et stort håp nå, hadde valgt å være så positiv og satse alt på denne siste sjansen vår, men så var det altså ikke nok. Fikk masse ekstra medisiner som skulle hjelpe meg å beholde, men det hjalp heller ikke. Jeg har ikke flere IVF forsøk igjen, og jeg nærmer meg 40 år, så jeg kan ikke forvente at jeg skal bli gravid igjen.

Det er en stor sorg for meg dette, for ønsket var så stort og vi har prøvd så lenge og vært gjennom så mye, men slik skulle det altså gå. Jeg er dypt og uendelig takknemlig for gutten vi har, aldri et minutt tar jeg ham som en selvfølge, aldri et minutt glemmer jeg hvor utrolig heldige vi er! Han ønsket seg så veldig småsøsken, vi får finne noe annet å kompensere med for ham.

Ønsker alle her inne lykke til videre! Ta vare på dere selv og spiren i magen, og på tross av kvalme, trøtthet, strekkmerker og søvnløse netter, ta dere tid til å sette pris på mirakelet som vokser i magene deres, og tenk på hvilken fantastisk gave livet har gitt dere! :-)




 
Klump i halsen og har ikkje ord! Livet e ikkje rettferdig! Ingen ord kan hjelpa på det dokke føle nå.
 
Ta vare på kvarandre og alle små øyeblikk sammen fremover!  

Kjempeklem!


 
Nei!!!! Dette var bare så utrolig trist å høre :( Kjempe lei meg på deres vegne. Håper det fortsatt er mulighet for flere barn på dere, du virker på meg som en super mamma som setter barna først. Sender deg en stor klem :)
 
 Vakre, fineste Chuma... Det var ikke sånn det skulle gå, ikke nå!! Jeg kommer enda til å krysse fingrene å håpe på et mirakel... 
 
Nei,  så forferdelig trist å lese!!  Sender en stor bamseklem over, og kan bare ane smerten dere må føle... 

Kanskje ikke det du ønsker å høre nå, men det finnes flere måter å få barn på. Det er mange fosterbarn der ute, som venter på et godt hjem. Noen er kanskje ikke født enda, men trenger en mamma som står klar når h*n kommer til verden, da den biologiske mamman ikke kan gjøre det selv!

En venninde av meg kunne heller ikke få flere barn, og de meldte seg som fosterfam. Fikk et 10 dager gammelt guttebarn i hendene, og kan nå etter noen  år få lov å adoptere han... vinn-vinn situasjon for både dem, barnet, mor og samfunnet!

Ønsker deg lykke, lykke til fremover og måtte du ha mange rundt deg i tiden som kommer!

Til sist en takk for det siste du skrev....  man glemmer kanskje av og til å sette pris på spiren midt i de verste kvalmetoktene, spyingen og trettheten.... man vet ikke hva man har, før man plutselig ikke har det lenger....

 
Nei så trist! Du har virkelig vært en solstråle her inne! Trist å se at du ikke skal være her mer. Håper likevel at du får det du har ønsket deg så lenge, og at dette ikke var deres siste sjangse.. Spiren min vil jeg aldri ta forgitt..emoticon
 
Har tenkt så masse på deg i dag chuma, og dette var veldig trist å høre. Jeg hadde virkelig håpet at etter alt du har vært i gjennom så skulle dette gå bra, og at du skulle få beholde spiren.
Ønsker deg alt god og masse lykke til vidre fremover
*klem til deg chuma*

 
NEEEi. Nå ble jeg skikkelig lei meg her jeg sitter

Håper at dere klarer å komme dere over dette her og finner noe annet som kan komme som en liten trøst, selv om dette sikkert er helt forferdelig for dere.

Klem til deg
 
Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne!! emoticon
 
Uff dette for forferdelig trist å lese - håpet virkelig at det skulle gå bra for dere denne gangen :(
Klem
 
Huff så trist å lese dette her. Jeg kan ikke si jeg vet hvordan det er, ettersom jeg aldri har mistet eller hatt problem med å bli gravid. Men jeg kan tenke at dette må være så trist og leit og urettferdig. Tanken på å miste den lille er så grusom. Ønsker deg masse lykke til videre. Tenker på deg!
 

Kan ikke tenke meg hvordan dette føles for deg! Utrolig leit at akkurat denne spiren ikke klarte seg!! 
*klem*
 
 Nei, nei, nei!!! Nå gråter jeg her!! Sånn skal ikke skje:(
Jeg er ikke veldig troende, men i slike situasjoner ber jeg om et mirakel!!! Det er bare så
ufattelig trist:( Sender deg en god klem!
 
mister fort ord når slike ting skjer... Tenker masse på dere!
*klem*
 
Jeg har ikke ord, så utrolig vondt å høre at du må gjennom dette nok en gang!!! :( Men håper virkelig at du får positive tilbakemeldinger over helgen,alt håp er ikke ute!! Jeg håper du får oppleve å få et barn til, uansett hvilken måte det måtte bli på!!!
En stor klem til deg!!
 
Tom for ord her jeg ligger........ Det er forferdelig trist å lese.... Har tenke en del på dere i dag! Stor klem
 
Kjære kjære Chuma!
Dette var så fryktelig trist å lese! Gråter med dere nå! Uff, ord blir så fattig! Sender dere alle mine tanker og mange gode klemmer!
 
å nei!!!... så utrolig trist! :( håpet sånn at alt skulle gå bra med deg å spiren!.. masse gode klemmer til deg!
 
Neeei, fy det er så urettferdig:-( no ble jeg trist, dette skulle jo gå bra. Sender deg masse god klemmer og tanker. Håper du har god støtte rundt deg<3>
 
Back
Topp