Er så fortvilet nå! *oppdatert*

C

Chuma

Guest
Nå er dagen her som jeg har gledet meg til, skal på UL for å se det lille miraklet mitt, og så våkner jeg med menssmerter og blødninger... Jeg har vært så positiv og optimistisk gjennom det hele, men nå forsvant plutselig all gnisten ut av meg. Har vært igjennom dette så altfor mange ganger før, kjenner tegnene så altfor godt. Er så redd nå, dette er min siste sjanse... Bare gråter jeg nå, og nå må jeg snart sette meg i bilen og kjøre til Rikshospitalet. Det verste er at jeg sikkert ikke får noen klare svar i dag heller, for selv om babyen fremdeles lever i dag, så betyr det ikke at dette ikke er begynnelsen på enden.
Livredd nå...


___________________________________________________________________

Da var det slik jeg fryktet, dette går galt...igjen. 6. gang jeg mister nå, jeg burde bare innse at jeg ikke kommer til å få flere barn.
Legen fant fosteret, men han så ikke lenger at hjertet slo. Så hentet han inn en annen lege for å få det bekreftet, og hun lette lenge, og da hun zoomet helt inn på hjertet så de at det såvidt var litt aktivitet der, men veldig svakt og uregelmessig, noe helt annet enn det vi fikk se forrige uke. Så lille miraklet mitt er i ferd med å dø fra meg... Pga at det fremdeles var et lite snev av liv må jeg vente til over helgen og kontrollere igjen på mandag, men de gav meg ikke særlig håp, størrelsen var heller ikke slik den skulle, pluss at blødningene og smertene har bare økt.

Så skulle det altså ikke bli flere barn på meg. Hadde virkelig et stort håp nå, hadde valgt å være så positiv og satse alt på denne siste sjansen vår, men så var det altså ikke nok. Fikk masse ekstra medisiner som skulle hjelpe meg å beholde, men det hjalp heller ikke. Jeg har ikke flere IVF forsøk igjen, og jeg nærmer meg 40 år, så jeg kan ikke forvente at jeg skal bli gravid igjen.

Det er en stor sorg for meg dette, for ønsket var så stort og vi har prøvd så lenge og vært gjennom så mye, men slik skulle det altså gå. Jeg er dypt og uendelig takknemlig for gutten vi har, aldri et minutt tar jeg ham som en selvfølge, aldri et minutt glemmer jeg hvor utrolig heldige vi er! Han ønsket seg så veldig småsøsken, vi får finne noe annet å kompensere med for ham.

Ønsker alle her inne lykke til videre! Ta vare på dere selv og spiren i magen, og på tross av kvalme, trøtthet, strekkmerker og søvnløse netter, ta dere tid til å sette pris på mirakelet som vokser i magene deres, og tenk på hvilken fantastisk gave livet har gitt dere! :-)

 
Åh nei! Skal krysse alt jeg kan for dere, denne gangen MÅ det gå bra!!!
 
Svelger hardt her på dine vegne.

Skulle så ønske jeg kunne si noe som gjorde det bedre. Sender deg mange varme tanker i dag og håper inderlig det går bra.
 
Skjønner deg så kjempegodt....Krysser alt jeg har for at dette går bra!
 

Nei, nei!! Nå er det din tur! Ikke mist håpet kjære deg. Dette må bare gå godt!

Sender mange gode klemmer til deg <3

 
Krysser alle fingrer for deg!!! Forstår deg veldig godt at du er redd, sender deg en god varm klem!
 
Neeeei.... Så fælt.. Skjønner så godt redselen og tårene dine akkurat nå.. Håper spiren klorer seg fast der inne! Det er mange som blør både mye og lenge og likevel kan det gå bra! Ikke mist håpet enda.. Skal krysse alt jeg har og tenker på deg!! Lykke til på UL! God klem!!!
 
Nei så trist :(
Håper at det er helt uskyldig og den lille spiren holder seg mange mnd til.
Masse lykke til idag, skal tenke på deg emoticon
 


Ninni1983 skrev:
emoticon Neeei .. Håper det finnes en gud som vokter over deg og spiren idag!! klem



signerer denne :)

Masse lykke til chuma, jeg skal tenke masse på deg
*klem*
 
huff, jeg skjønner godt du blir bekymret.. Jeg håper alt er i orden med lille spira di...

Lykke til på ul... Dette måååå gå bra! :)

(Selv om det kanskje ikke er noe trøst så blødde jeg masse forrige svangerskap og det var ikke noe galt.. )
 
Krysser ALT for deg!!!!!
 


Ninni1983 skrev:
emoticon Neeei .. Håper det finnes en gud som vokter over deg og spiren idag!! klem



 
Nei, du får ikke lov, dette skal bare ikke skje! Dette var jo mirakelspiren din, den må bare få bli værende hos deg! Etter alt det du har vært gjennom fortjener du det så veldig! Skal krysse alt jeg har!
 


Engel skrev:

Nei, nei!! Nå er det din tur! Ikke mist håpet kjære deg. Dette må bare gå godt!

 

Sender mange gode klemmer til deg <3



Signerer denne og krysser alt for deg! Klem
 
Å nei!!!! Jeg krysser alt jeg har for at det er en ufarlig blødning og at den lille er i god behold!!!!
 
Å nei :( . Jeg har jo blødd i 3 dager någe har vært helt fortvilet.....men det ser nått til at det stanser og atdetgår greit allikevel, Jeg har bare holdt meg i ro , det sa legen til meg. Lykke til vennen
 
Krysser alt jeg har for deg og håper virkelig alt er bra med spiren <3 >
 
.... Tenker så fælt på deg nå ,Chuma... Følger med etter oppdatering hele tiden.
Jeg krysser og krysser og krysser!!! Dette MÅ bare gå bra!!! emoticon
 
Back
Topp