Er mannen din flink?

Evette

Gift med forumet
Med husarbeid, reparasjoner på ting å slik? Bortsett fra å jobbe å få inntekt å lage middag gjør mannen her ingenting. Han jobber nattevakt annenhver uke så da sover han når han er hjemme. I friuka er det som å ha to små barn å en lat tenåringsgutt her. Han er oppe halve natta å ser film å sover hele formiddagen å litt til. Når han omsider står opp etter uendelig mas, går han rundt å daffer. Fikser kanskje middag å fortetter å daffe etter det. Skal jeg få han til å gjøre noe, må jeg mase i det uendelige å så gjør han ting bare halvveis. Støvsuger stua men ikke kjøkkenet. Putter ting i oppvaskmaskinen, men tørker ikke av benker. OSV! Han brukte et halvt år på å fikse frysern, noe som tok 10 minutt. Har lært meg at viss noe bør gjøres må jeg gjøre det selv. Har selv fikset en data, tørketrommel å ene toalettet. Men jeg forguder han uansett:p Og han er vel verdens heldigste som har meg som er så uendelig tolmådig:p

Han er ganske flink. Ikke like nøye med sånne småting som meg, men får gjort en del allikevel ;)

Han er veldig flink! Står opp med ungene den dagen han har fri eller jobber seint, ligger ikke til langt på dag etter nattevakt, gjør ting på eget initiativ, flinkere enn meg til å holde huset rent og ryddig. Legger seg alltid samtidig som meg og må si han er mye flinkere enn meg til å holde huset ryddig, jeg takler rot :p

Min er helt super :D :D han er veldi flink med husarbeid :) er som regel han som faktisk støvsuger gulvene på kjøkken, gang og stue å som vasker de :p han er flink å hjelper med klesvask :D å veldi flink med barna ( de er ikke hans biologiske) ikke minst passer han veldi på at vi alle her hjemme har det bra :F å fikser det som må fikses :D jeg er bortskjemt :D

Han er ekstremt flink!
Han gjør mye av det jeg burde gjort. Han kommer hjem fra jobb og lager middag så og si hver dag. og han setter inn i oppvaskmaskinen og setter på plass igjen.
I helgene støvsuger han, vasker gulene og vasker badet, og han skifter på vår seng. Han fikser bilene og mopedene, motorsyklene har vi jo solgt. Han er med og handler hver lørdag for jeg trenger hjelp til å bære. Imorgen må han ta halv dag fordi jeg skal til legen og ikke klarer kjøre selv.
Han hjelper meg med klesvasken, når jeg har vasket klær tar han og flytter klærne fra vaskemaskinen og inn i tørketrommelen, og fra tørketrommelen og opp i kurven slik at jeg kan brette og legge på plass.
Jeg tar meg av vesla, hundene og tørrmopper gulvet noen ganger i uka, rydder, tørker støv og skifter på hennes seng og vogna, jeg vasker klær og speil osv.
Men alle de største og tyngste tingene faller på ham, pga ryggen min.

Så ja, han er utrolig flink <3

Min mann er flink med vår datter, men husarbeid må jeg mase om, og reparasjoner blir ikke utført :hungover:

Jeg synes ikke han er flink, selv om han gjør halvparten av husarbeidet , tar seg av barnet osv. Det skulle bare mangle, vi er jo en familie.

Han er flink til å rydde, vasker nesten alt av klær, måker snø og tar seg av alt som har med bil å gjøre. Jeg støvsuger og vasker gulvene, vasker badet, tørker støv, skifter på senga, lufter hunden og vasker alt han ikke ser (som vinduer, oppå lister, komfyren og mikroølgeovnen, vindusarmer osv). Generelt sett er nok han flinkere enn meg til å rydde, mens jeg er flinkere til å holde det rent. Er stort sett veldig fornøyd med innsatsen hans, men synes han kunne tatt flere lufteturer med hunden :)

Min mann er egentlig super :) Han kan være treg med å komme i gang med praktiske ting som skal gjøres da, som for eksempel oppussing! Men å ta sin del med sønnen vår og hjelpe til hjemme med middag, husarbeid ovs er han veldig flink til :) På helg bytter vi på å stå opp med guttungen :)

Jeg er utrolig heldig som har han :-) for han ser det på som en selfølge at han også rydder, er ikke noe jeg må mase på, for det blir likt fordelt, for vi roter like mye begge to ;-P

Han setter på vask, henger det opp klær, fikser alt fra elektriske duppedingser til bil og oppussing. Utrolig flink med barn og dyr og han lager maten :-) eneste er st han er litt kresen og kanskje litt klengete, men det er tålbart <3

Han kjører og henter meg på jobb også og stiller opp og klør meg på ryggen når før akutt behov :-P

Har ingen barn ennå, men min samboer er flinkere enn meg til å vaske klær, gulv, vaske og henge opp klær og lufte hund :) Hvis han blir like flink med fremtidige barn som han er med hundene, så skal jeg være en meget fornøyd dame - alltid han som står opp tidlig og lufter og tørker oppkast og lignende :)

Han er flink å se det som må ryddes på overflaten, men ikke så flink å rydde grundigere. Som feks vaske over benken, skapene om det er skit på, vasken på badet når den blir skitten og sånne type ting. Men ellers gjør han det jeg ber han om. Og alt av manne jobb som bil og hage og reparere noe tar han seg av. Så han er egentlig ganske flink

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi deler i utgangspunktet på oppgavene, men vil nok si at han er mer effektiv enn meg

Vi bor ikke i lag enda. Så han gjør alt hos seg og jeg alt hos meg. Han er flink og hjelpe til her og jeg hjelper til når vi er hos han. Bilen min fixer han om det er noe jeg ikke får til. Men ellers gjør jeg d skjøl( skifter gjerne bremsklosser og skiver osv selv)
Han hjelper meg med huse om jeg spør og henter ved sånn at jeg skal slippe. Men ja han er en handy mann. Vasker klær, lager middag, ordner med ungene og ellers d som må gjøres. :)

Han et veldig flink med husarbeid og matlaging. Men sånne handy ting er nok jeg flinkere på :P han er ikke spesielt praktisk av seg nei.

Han er super flink! Jobber 100% som geolog og er meget handy. Han pusser opp og fikser det meste på huset våres selv.
Han er leken og en fam.mann.
Vaske og støvsuge gjør han og.
Utålmodig til tider ja, men skulle vel bare mangle...Jeg kan virkelig ikke klage!

Nei han vil heller betale folk for å fp jobben gjort. Så vi har vaskehjelp, leier inn noe det skal males og snekres og har kjøpt robot gressklipper...
Men han lager middag når han er hjemme:)

Back
Topp