mille91
Betatt av forumet
Det er på to rom på tun A nå ihvertfall; )!Jeg var på begge tunene 11. (flytta pga misfarget fostervann), da sa de at de ikke hadde det noen steder og at det sannsynligvis var langt unna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er på to rom på tun A nå ihvertfall; )!Jeg var på begge tunene 11. (flytta pga misfarget fostervann), da sa de at de ikke hadde det noen steder og at det sannsynligvis var langt unna
Så flott! Jeg kunne jo ikke føde der uansett desverre, så det hadde jo ikke vært aktuelt, men fint de har fått det opp nå!Det er på to rom på tun A nå ihvertfall; )!
Tror det skal være på bare to rom en stund fremover, fordi de må gjøre om hele avtrekket i rommet og jeg tror de to rommene nå bare er en test for at de skal kunne vurdere om de kan gjøre det samme på flere rom Også mener jeg å huske at noen skrev at det bare var på tun A?Sniker litt jeg er det fortsatt bare lystgass på to rom, eller er det noen som har fått med seg om det har kommet på flere rom nå? skal føde på Ahus, men hadde lystgass sist, og har veldig lyst å ha den smertelindringen igjen! Men er redd jeg ikke får ett av disse rommene
Ah søren, jeg får helt panikk :O vurderer å prøve å søke fødeplass på et annet sykehus kun pga dette :O jeg må ha lystgassen :OTror det skal være på bare to rom en stund fremover, fordi de må gjøre om hele avtrekket i rommet og jeg tror de to rommene nå bare er en test for at de skal kunne vurdere om de kan gjøre det samme på flere rom Også mener jeg å huske at noen skrev at det bare var på tun A?
Ah søren, jeg får helt panikk :O vurderer å prøve å søke fødeplass på et annet sykehus kun pga dette :O jeg må ha lystgassen :O
Kalnes har vel lystgass på alle rom, tror det er det eneste i nærmeste området egentlig..Håper for Guds skyld at den er tilbake på flere rom til oktober, jeg får ikke lov å få epidural og morfin er ikke aktuelt når det var problemer med pulsen til babyen under min første fødsel så har jo bare lystgass jeg kan få jeg da
Kalnes har vel lystgass på alle rom, tror det er det eneste i nærmeste området egentlig..