Er litt skjelven jeg

Billigtestene mine slo ikke forskjellig ut selv om jeg tok på kvelden og dagen etter på morgenen. Gratulerer, du er gravid:)
 
Gratulerer;-)
 
Billigtestene mine slo ikke forskjellig ut selv om jeg tok på kvelden og dagen etter på morgenen. Gratulerer, du er gravid:)
Takk alle sammen!:) får kanskje prøve en CBD i helgen:)
 
Så morro å se at du også kommer inn her :D gratulerer
 
Føler ikke den strimmelen blir sterkere jeg, men tok en CB i dag også :) jeg er gravid!!ImageUploadedByBV Forum1423205143.795023.jpg
 
Gratulerer og velkommen til oktobergruppen!! :) det var no i allefall en veldig positiv CB test :-D
Takk :) Ja, ble litt overrasket over at den var så klar og tydelig når strimmelen fortsatt var svak. Men nå tør jeg endelig å si at jeg flytter inn til oktober :happy:
 
Min strimmel var svakere da den slo ut på cbd :) mange andre på ikm som følger etter? Og du som ikke hadde troa på denne pp ;)
Tenkte å prøve en CBD i helgen evt rett etter helgen :)
Nei rart det der, ingen tro hadde jeg selv om jeg vet vi traff EL godt. Og det gjorde vi jo tydeligvis :p
 
Har erfaring med at billigstrimler slår tidlig ut, men at det tar lang tid før strekene blir sterke. Liker best CB eller a1
 
Tenkte å prøve en CBD i helgen evt rett etter helgen :)
Nei rart det der, ingen tro hadde jeg selv om jeg vet vi traff EL godt. Og det gjorde vi jo tydeligvis :p
Rart med det :p Om du husker så gav jeg opp allerede dagen etter el denne pp fordi vi ikke fikk lagt inn aksjer på mange dager før.. Og her sitter jeg altså... :p Kanskje et tegn man skal lete etter? Å ikke ha trua.. hehe
 
Back
Topp