Er litt skjelven jeg

gullkorn

Elsker forumet
Tok denne nå i kveld, kan det virkelig være sant??

ImageUploadedByBV Forum1423089357.226854.jpg
 
Jeg tørr ikke ta test enda! Hadde mens sist 4 januar. Så har gått over tiden, men så hadde jeg eggløsning 27 januar, for en uke siden, så kan være min mens har forskjøvet seg også.. Så får heller teste om 2uker :)
Ser en strek jeg også! :)
 
Fin rosa strek! Gratulerer :)
 
Sniker fra FS. Så innmari bra! Alle skulle jo få i uke 6 ;) bortsett fra me som hoppa over EL. Håper du blir i oktober for hit vil jeg og.
Håper det er sant og at streken blir sterkere i morgen!:)
Krysser fingrene for at vi begge flytter inn her :)
 
Håper det er sant og at streken blir sterkere i morgen!:)
Krysser fingrene for at vi begge flytter inn her :)

Jeg studerte streker opp og ned i mente da jeg venta på at hcg skulle forsvinne etter MA i høst. Det der er en bra klar strek! Men som du sier er det tidlig enda. Krysser fingra!
 
Jeg studerte streker opp og ned i mente da jeg venta på at hcg skulle forsvinne etter MA i høst. Det der er en bra klar strek! Men som du sier er det tidlig enda. Krysser fingra!
Så godt å høre deg si det:) kommer til å sprette opp i morgen tidlig for å teste iallfall :p
 
Så godt å høre deg si det:) kommer til å sprette opp i morgen tidlig for å teste iallfall :p

Hehe, det tror jeg at du gjør ja :p Husk bare at det tar to dager for hcg å doble seg, og så tidlig du er så kan det ta tid før streken blir sterkere. Så ikke bli engstelig om den ikke har endret seg særlig til i morgen tidlig.
 
Hehe, det tror jeg at du gjør ja :p Husk bare at det tar to dager for hcg å doble seg, og så tidlig du er så kan det ta tid før streken blir sterkere. Så ikke bli engstelig om den ikke har endret seg særlig til i morgen tidlig.
Nei det er sant :)
Håper uansett at den blir litt sterkere med morgenurin. Slik at det ikke er noen tvil :)
 
Nei det er sant :)
Håper uansett at den blir litt sterkere med morgenurin. Slik at det ikke er noen tvil :)

Det blir spennende å se bilde :) er så ergelig de gangene man er så trøtt at man går på do uten å huske at man skal teste og så må vente et døgn til, blæ!!!

Rart hvor tilfredsstillende det er å tolke andre sine tester i påvente av at dpo'ene skal suse avgårde.
 
Det blir spennende å se bilde :) er så ergelig de gangene man er så trøtt at man går på do uten å huske at man skal teste og så må vente et døgn til, blæ!!!

Rart hvor tilfredsstillende det er å tolke andre sine tester i påvente av at dpo'ene skal suse avgårde.
Hehe! Ja, kjenner til det. Dagene i dpo-land virker å aldri ta slutt ;)

Skal oppdatere i morgen tidlig :)
 
Hehe! Ja, kjenner til det. Dagene i dpo-land virker å aldri ta slutt ;)

Skal oppdatere i morgen tidlig :)

Gleder meg til å se!

De neste to ukene har jeg mye å fokusere på på jobb så kan ikke akkurat stikke hodet i bakken og la dagene forsvinne i stillhet...
 
Ikke akkurat den bekreftelsen jeg håpet på, men streken er der da:) får vente et par dager og ta en ny! ImageUploadedByBV Forum1423117048.681894.jpg
 
Ser da fin ut den! :) Jeg fikk like sterke streker på kveld som morgen! Ikke lenge siden du tok sist test da! BT blir ofte ikke sterke før lenge etter IKM.
 
Må bare smøre meg med tålmodighet og teste igjen på lørdag:)

Her er forøvrig testen når den er tørket.ImageUploadedByBV Forum1423118914.400314.jpg
 
Back
Topp