Er jeg den eneste her inne

Har ikke de ordinære joggebuksene jeg heller, nei ;). Har riktignok to treningsbukser, men de brukes kun når jeg er på fotballtrening og -kamper (det må jeg ettersom jeg er trener og lagleder). Liker ikke å gå i joggebukser selv, men har ingen problemer med at andre gjør det :).
 
Bruker vide myke bukser fra Cubus hjemme, hvis det teller som joggebukser? Har ingen collegeaktige, mannen har en. Brukes bare hjemme for oss begge. Synes egentlig ikke noe om det i offentligheten, selv om det faktisk kan hende det har skjedd en kveld, i smådårlig form, at jeg måtte ha noe på butikken:p
 
Da jeg var slank brukte jeg det aldri. Da var det aldri noe problem å gå i jeans, var ikke ubehagelig. Hadde treningsbukser på trening da, men ikke "den" joggebuksa. Sånn type har jeg ikke nå heller.
 
Jeg går aldri i joggebukse! Bruker heller bomullsbukser med mønster som nevnt tidligere her :)
 
Ka er det som er så fy fy med joggebukse egentlig!?
 
Jeg har heller ikke :p Men hva menes egentlig med joggebukse? Tenker på den der Adidas-buksa med knapper nedover beina når jeg hører ordet, men er vel ikke den dere går rundt i? :D
 
Jeg har heller ikke :p Men hva menes egentlig med joggebukse? Tenker på den der Adidas-buksa med knapper nedover beina når jeg hører ordet, men er vel ikke den dere går rundt i? :D
Det har jeg ikke

Jeg mente sånn "collegebukse".
Mann og sønn har Adidas og tilsvarende, men ikke de med knapper da. Fotballbukser, brukes til akkurat det. Fotballspilling
 
Jeg har heller ikke :p Men hva menes egentlig med joggebukse? Tenker på den der Adidas-buksa med knapper nedover beina når jeg hører ordet, men er vel ikke den dere går rundt i? :D

Er litt forskjellig. ;) Har kun én som
jeg tror er Adidas og det er malebuksa mi.
 
Som ikke bruker joggebukse?


Mannen min har heller ingen joggebukse :p

Eier ingen joggebukser lenger vi heller. Hadde mange som barn, men kjøpte aldri nye etter jeg vokste ut av den siste i tenårene :p

Men jeg har "innebukser" som jeg kaller det. Det er gjerne løse pysjbukser som brukes når jeg slapper av hjemme. Takler ikke å bruke vanlige bukser hele tiden. Tights/leggings går greit til begge deler. Mannebeinet har også to par pysjbukser til slappe dager hjemme på sofaen.
 
Jeg har ikke joggebukser heller, mannen har...

Bruker taits, treningsbukse eller pysjbukse istedenfor :)
 
Kaller det ikke joggebukser jeg, men kosebukser og har vel like mange av de som jeans :p Nå når jeg har permisjon bruker jeg nesten ikke annet enn kosebukser, mange av de funker utrolig fint på trilleturer å, så skifter bare hvis jeg skal noe spesielt ;)
 
Bruker joggebukse nå i graviditeten, aldri brukt noe særlig før. Har ingen selv så har stjelt kjæresten sin :p
 
Back
Topp