Er jeg den eneste her inne

Jeg bruker joggebukse i sofaen, aldri ute :)
Mannen har ikke joggebukser, han synes det er ett forferdelig plagg :p
Enig med mannen din, og heldigvis syns mannen min det samme :D
 
Vet ikke om set kvalifisere seg
som joggebukse, men homewear. Har to sett fra Lilleba som jeg bruker hjemme.

Skifter alltid når jeg kommer hjem for å beskytte klærene fra små fingre.

Mannen gjør det ikke, så han vasker klærene sine MYE oftere enn meg.
 
Bruker heller ikkje joggebukse. Men både eg og samboer har en pysjbukse som benyttes på kveldstid enkelte kvelder etter trening/leggetid av barn.
Eg har en Lilleba som er fantastisk mjuk og god :)
Men aldri utendørs, hvis du ser bort fra gåturen fra døren til søppelkassen noen ganger når det er mørkt nok :D
Personlig syns eg ikkje at joggebukser tar seg ut på voksne mennesker utendørs, såfremt dei ikkje er på tur i skogen eller på vei til trening osv. Men det er min mening og bare min.
 
Bor titt og ofte i joggebukse/kosebukse, men er ingen slask fordi:p
Kan gjerne hente poden i barnehagen med joggebukse, eller handle i butikken. Gjør meg ingen ting så lenge den er hel og ren:)
Bruker ellers jeans eller "fin" kosebukse når vi skal ut av huset da:)
 
Nei. Du er ikke den eneste

Eller, jo. Jeg har en. Kjøpt til utkledning i et utdrikningslag og aldri brukt offentlig siden. Brukt et par ganger hjemme sånn etter dusj på kvelden, tror jeg...
 
Både jeg og samboeren bruker joggebukser. :)
Er vel ingen regel at alle må bruke det. Er smak og behag. Selv hater jeg kjoler og går kun i det når jeg må.
 
Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er så ille med joggebukse, hahaha!!
Jeg har noen fra Nike, syns de er super kømfi! Går mest i andre kosebukser, men hva som er så ille med de skjønner jeg ikke:p
 
Skjønner ikke helt hva som er så forferdelig med joggebukse..jeg bor i de 24/7 omtrent :p
 
Har en joggebukse. Bruker den når vi pusser opp eller jobber i hagen.
Når jeg sløver på sofaen har jeg helst truse og singlet på sommeren og kjole og strømpebukse på vinteren ;)
 
Har en del joggebukser. Deilig å bruke hjemme, på hytta og når man må på do om natta på campingplasser. Går ikke naken til do der og de stramme buksene e rikke altid like morsomme å ta på seg kl 04 når man holder på å tisse på seg. Brukte også kun joggebukser på jobb. Jobba i posten med sjefen glemte å bestille klær hele tiden og post bilene sverter lakk når man glir inn og ut av bilen hele dagen. Buksene ble rosa nederst. Så bruker en del etter at jeg jobba der.
 
Har en joggebukse. Bruker den når vi pusser opp eller jobber i hagen.
Når jeg sløver på sofaen har jeg helst truse og singlet på sommeren og kjole og strømpebukse på vinteren ;)
Bare av ren nysgjerrighet.. Uventet besøk på sommeren.. Hvordan løser du det? :p
 
Back
Topp