Er jeg den eneste her inne

Boblefrua

Forumet er livet
Som ikke bruker joggebukse?


Mannen min har heller ingen joggebukse :p
 
Tror nesten det :p hva hat du på deg når du sløver på sofaen da? ;p
 
Har joggebukser, men blir minimalt brukt og hvertfall ikke utenfor døra.
Ingen her som bruker joggebukser noe særlig egentlig, kun litt hjemme.
 
Som ikke bruker joggebukse?


Mannen min har heller ingen joggebukse :p

Jeg har jo skjønt etter div diskusjoner her inne i det siste at ikke jeg gjør det selv :p jeg har jo en del slike bomullsbukser med forskjellig typ mønster på, dette har jo jeg sett på som joggebukse men tydeligvis er det ikke det :p haha... Da da er vi faktisk 2 altså...
 
Tja har to joggebukser som brukes en gang i året men har over trekke bukser som brukes ofterr
 
Mannen bruker joggebukse. Jeg bruker stort sett kjoler, både til hverdags og fest, ute og hjemme
 
Bruker myke bukser, ikke jeans. Mannen bruker bare collegebukser her hjemme. Han går i dress på jobb så er unnskyldt. Blir litt sint på han når han ikke gidder ta på jeans når vi skal på middag til svigers. Men ofte har de på seg treningstights eller grilldress. Såe... Det ligger i familien :p
 
Jeg bruker joggebukse i sofaen, aldri ute :)
Mannen har ikke joggebukser, han synes det er ett forferdelig plagg :p
 
Har kun én joggebukse, og det er malingsbuksa mi. Så ikke akkurat ofte den blir brukt. :p
Men har myke bukser. Haremsbukser og myke stoffbukser. Livet er for kort til å bare gå med stramme bukser.

Mannen bruker joggebukse hjemme da.
 
Brukte joggebukse mye før, men aldri nå lengre. Har så mange andre klær som både ser fine ut og er behagelige :)
 
Finnes jo mange typer joggebukse. Men om du tenker på den typiske grå collegebuksa så har jeg ikke det jeg heller. Men har flere kosebukser, eller hva jeg skal kalle det, som sikkert går innenfor kategorien joggebukse. Går aldri utenfor huset med de! :p
 
Bor i joggebukser hjemme nå når jeg er gravid, ellers bruker jeg det ikke så mye :)
 
Jeg har lært mannen å bruke joggebukse:p
Jeg skifter til joggis med en gang jeg kommer hjem fra hvor en jeg har vært. :eek:
 
Bruker mest pysjbukse faktisk, da jeg syns joggebukser ofte blir veldig varme. Men joggebukser i flere varianter, både noen som kun kan brukes hjemme fordi de er blitt stygge, og noen som helt fint kan brukes på jobb. Ellers bruker jeg andre typer løse og myke bukser som ikke helt vil telle som joggebukser, trur jeg.

Mannen går også mye med joggebukser av ulike slag, men det er nok mest fordi han har crohns og i perioder har mye vondt i magen.
 
Bruker ikke så mye joggebukse når jeg er hjemme. Da går det i pysjbukse :p
Joggebuksa skifter jeg til om jeg skal i butikken eller skal ut å gå tur :p haha
 
Jeg bruker mye joggebukse :) Synes det er digg ;) På jobb bruker jeg jobbtøy. Jeg er ingen slask :p Liker å være velstelt, med sminke og matchende topp til joggebuksen. Men føler meg komfortabel i joggebukse :D Takket være joggebukse tråden, fikk jeg en påminnelse om å bestille noen nye ;) Jeg bytter de nemlig ut før de blir utvasket, flekkete, hullete :)
 
Back
Topp