Er ikke denne fin??

jooo den er nydelig! [:)][:)][:)][:)][:)][:)] Men hvorfor blir det med drømmen???

ORIGINAL: IrenePirene

jooo den er nydelig! [:)][:)][:)][:)][:)][:)] Men hvorfor blir det med drømmen???

HAr ingen planer om noe så det blir med drømmen. Gratis å drømme vettu[;)] Hehe!

DET er ganske så sant da (driver jo med det samme jeg også) :) kommer til å handle min fra kina jeg, for da blir det ikke sååå dyrt..

DET er ganske så sant da (driver jo med det samme jeg også) :) kommer til å handle min fra kina jeg, for da blir det ikke sååå dyrt..

kina?
hvordan gjør du det?

Har du funnet noe du liker da?? Bilde??

Dette er min hvite drøm! Og mange andre! Har lyst å gifte meg 100 ganger"

Har du funnet noe du liker da?? Bilde??

ORIGINAL: mormarion

[Dette er min hvite drøm! Og mange andre! Har lyst å gifte meg 100 ganger"

Nydelig[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Eller DENNE!!

Denne MÅ jeg ha! [;)]

Kommer til å finne noen på ebay som syr, for å få sydd den lik denne.. Svigerinnen min kjøpte sin for 1100-1300kroner hjem til Sverige.....

kjempe fin

Denne MÅ jeg ha! [;)]

Kommer til å finne noen på ebay som syr, for å få sydd den lik denne.. Svigerinnen min kjøpte sin for 1100-1300kroner hjem til Sverige.....

NYDELIG!

Denne MÅ jeg ha! [;)]

V-A-K-K-E-R

Haha, noen av de kjolene der[8D]

Men den med rødt var skikkelig lekker, den likte jeg!

ÅÅÅÅÅÅH SLUTT OPP!!! [8D]

Nå får jeg bare enda mer gifte-dilla.
Klarer ikke å bestemme meg for hvilken kjole jeg liker mest. Bare vet jeg vil ha en hvit, med perler og tubeoverdel...

(gubben har ikke fridd assa, bare jeg som drømmer om dagen, gudene vet hvorfor jeg plutselig har blitt så giftesyk)

Back
Topp