Er ikke denne fin??

denna e min drøm..må bare finna ut av ka an hette å koste..hehe..såg an på et brudeshow..

Ååå ja den va kjempefine den o.. [:)]

så mange nydelige kjoler. :)   Foruten et par stk...  he-he..  tenk at det går ann å gifte seg i den kjolen med magen ut... må jo være tull??!!

ORIGINAL: Windy

så mange nydelige kjoler. :)   Foruten et par stk...  he-he..  tenk at det går ann å gifte seg i den kjolen med magen ut... må jo være tull??!!

Enten er det tull eller så er dama ALTFOR kry av magehuset sitt....[:'(]

og jeg som skulle legge meg tidlig i dag... også blir jeg sittende her og leite etter brudkjole på nett isteden.. hehe.. og nei.. ingen som har fridd engang :(

Min drømmekjole finnes ikke tror jeg. Veit akkurat åssen den skal se ut så kanskje jeg må få noen til å sy for meg.... (hvis jeg blir fridd til en vakker dag da... hehe)

Drømmekjolen!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: dstrea

Drømmekjolen!! [:)][:)][:)]

Men om det e giftermål det er snakk om, så ville eg vel kanskje bytta ut det røde med lys sjampagnefarge [:)]

fine kjoler!
føøøler at alle andre en meg har en drømmekjole jo :P
jeg som skal gifte meg til sommern har ikke kjole enda :P eneste jeg har bestemt er at det skal være snøring bak.. ellers så hæ? kjole.. åja d må jeg vel kansje tenke på...

tenker mer på alt jeg skal scrappe jeg :D haha

Oi så mange fin! Veldig fint med rødt i brudekjolen da! [:)][:)][:)]

Og noen riktig snasene også grrrr! Tipper mannfolka ikke greier å vente til bryllupsnatta nej!!!

ORIGINAL: verteline

fine kjoler!
føøøler at alle andre en meg har en drømmekjole jo :P
jeg som skal gifte meg til sommern har ikke kjole enda :P eneste jeg har bestemt er at det skal være snøring bak.. ellers så hæ? kjole.. åja d må jeg vel kansje tenke på...

tenker mer på alt jeg skal scrappe jeg :D haha

Jeg har kjøpt mine brudekjoler på ebay :) 1000,- for 2 [;)]

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Drømmekjolen min.....

Men blir med drømmen[;)]

Vis meg din drømmekjole da[:)]

åååå.. du har samme som meg... [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: aina_josefine

Drømmekjolen min.....

Men blir med drømmen[;)]

Jammen du skal jo gifte deg[;)] Har du fått en sånn en?? Da mååååå jeg få se bilde av deg i den når bryllupet er overstått[:D]

ORIGINAL: aina_josefine

Drømmekjolen min.....

Men blir med drømmen[;)]

Jammen du skal jo gifte deg[;)] Har du fått en sånn en?? Da mååååå jeg få se bilde av deg i den når bryllupet er overstått[:D]

har ikke fått meg sånn en enda.. men jeg SKAL ha den.. tihi..

'

Hehe. Jeg har ingen drømme kjole, men disse er noen jeg har sett på når jeg har vært i giftehjørnet før.
Den skal iallefall være hvit og Svart eller LILLA.

Edit- Er det bare meg som bare ser ET av bildene mine ? Hærregud som jeg skal surre med bildene. :p

Drømmekjolen min.....

Men blir med drømmen[;)]

Samme som jeg har sett på jo [:D][:D] min drømme kjole også[:D][:D]

ORIGINAL: *NinaOgVesla

'

Hehe. Jeg har ingen drømme kjole, men disse er noen jeg har sett på når jeg har vært i giftehjørnet før.
Den skal iallefall være hvit og Svart eller LILLA.

Edit- Er det bare meg som bare ser ET av bildene mine ? Hærregud som jeg skal surre med bildene. :p

jeg ser kun et av bildene[8D]

Den dagen du gifter deg Iwanna, dukker jeg opp i denne kjolen

Hahahah

Back
Topp