Er ikke denne fin??

hohohohoho! Kan ikke vi være forlovere alle sammen, og ha en slik kjole på???? [:D]

joda... btw...
Jeg la jo ut (som noen vet) på facebook i går at jeg drømte meg bort på google.. Søsteren min driver med kjolesalg (både brudekjoler og selskapskjoler mm...) Så hun ville se bilder av de jeg likte best.. I dag har hun bestilt begge kjolene jeg har sikla på, bare for hun var så nysjerrig.. Om ikke de faller i smak hos meg, så selger hun de bare på nettsiden liksom... [8D] Hun er ikke riktig klok! haha. snakk om å gifte bort søsteren sin!

ORIGINAL: IrenePirene

joda... btw...
Jeg la jo ut (som noen vet) på facebook i går at jeg drømte meg bort på google.. Søsteren min driver med kjolesalg (både brudekjoler og selskapskjoler mm...) Så hun ville se bilder av de jeg likte best.. I dag har hun bestilt begge kjolene jeg har sikla på, bare for hun var så nysjerrig.. Om ikke de faller i smak hos meg, så selger hun de bare på nettsiden liksom... [8D] Hun er ikke riktig klok! haha. snakk om å gifte bort søsteren sin!

Tihi[:D] Du blir nok en NYDELIG brud i en VAKKER kjole en dag[:D]

det der er manges drømmekjole gitt [:D] vakker er den iallefall [:D]
jeg tørr nesten ikke drømme, for min vil ikke gifte seg [:(]

var jo hos søsteren min i kveld...
Denne er jo noe alla den du ser på Iwanna:

Kan du tippe hva den koster?

var jo hos søsteren min i kveld...
Denne er jo noe alla den du ser på Iwanna:

Kan du tippe hva den koster?

SMELT!!! Tror jeg nettopp fant drømmekjolen min.. :)

Den er MYE finere enn på bildet også... jeg holdt på å dette i bakken når jeg fikk se den live (uten at den satt på en kropp)

Den er MYE finere enn på bildet også... jeg holdt på å dette i bakken når jeg fikk se den live (uten at den satt på en kropp)

det var ikke prisen på kjolen som gjorde at du datt i bakken da vennen?

hehe nei faktisk ikke ;O) Noen som klarer å tippe hvor mye den koster??

tipper i nutikk sånn 15 000
[;)]

på ebay, kina osv.. 1500[8D]

4000 hos søssen min.. det er etter toll, frakt, moms ja du vet... det der!  [8D] 

ORIGINAL: eilejoha

ORIGINAL: verteline

fine kjoler!
føøøler at alle andre en meg har en drømmekjole jo :P
jeg som skal gifte meg til sommern har ikke kjole enda :P eneste jeg har bestemt er at det skal være snøring bak.. ellers så hæ? kjole.. åja d må jeg vel kansje tenke på...

tenker mer på alt jeg skal scrappe jeg :D haha

hihi :P jaja sånn er jeg!... men skal nå finne noe bedre en joggebukse den dagen da!.. looover :P

Syns den var finere, har dem den i svart og ? hihi ^^'

Jeg skal ikke gifte meg ennå altså.. Kanskje aldri engang..

i know.. og jeg som ikke skal gifte meg ...  men mamma skal gifte seg i august. så jeg var egentlig på utkikk etter selskapskjole.. hihi

Hehe, er lett og gå seg vill [;)]

Du får komme i den dær i hennes da, da blir hun sikkert happy :p

( hvordan skriver man brylupp ? Brullyp ? Bryllup ? Ingenting ser jo rett ut .. )

kjolen som min "stemor" brukte i bryllupet.. synes den er rååålekker oxo.

gå på krappe.no og se om du finner en kjole som heter bente.. hvit med svart belte.. utrolig fin

Såååå mange fine kjoler [:D]

Det kommer til å bli vanskelig å velge den dagen det blir et tema... [8D]

Back
Topp