Er du sykepleier?

Eg tar kanskje bare ut 80% lønn då far tjener godt, og mest sannsynligvis ikkje kan ta ut så mye permisjon :)

Jeg er i siste uka på 2.mann sin fødselsperm og har hatt 100% og spart ca 20% og tatt 10 uker uten lønn. Kommer nok til å gjøre samme denne gangen ;)

Jeg tok den lange permisjonen med 80% lønn med første jenta. Med den andre jenta regna vi oss frem til at vil ville få utbetalt over 10 000kr mer totalt sett ved å ta ut den korte permisjonen med 100% lønn og så ta ut ulønnet permisjon i noen uker. Det gjorde vi, men vi var ikke så flinke til å spare... Så i de ukene med ulønnet permisjon ble det lite penger! Usikker på hva vi gjør denne gangen, men heller foreløpig mot den lange permisjonen. Tror ikke vi vil klare å være noe flinkere til å spare denne gangen... ;)

Jobber som hjelpepleier på sykehjem, men utdanner meg til sykepleier, er ferdig i mars. Har en fantastisk sjef som allerede ønsker å kontakte bedrifthelsetjenesten for å få tilrettelagt arbeid. Med den forige graviditeten jobbet jeg helt til jeg skulle ut i permisjon siden vi har gode rutiner på tilrettelegging på arbeidsplassen :)

Hjelpepleier i hjemmesykepleien ;)

Privat i Oslo ;) har prøvd å komme litt nærmere men ikke lykkes så langt :p men trives veldig godt :)

Jobber i hjemmesykepleien :) Har bare vikariat til nyttår, aner ikke om jeg har jobb etter det. Å da kan jeg mest sannsynlig ikke skjule graviditeten lengere så regner med jeg ikke får forlenget vikariatet når de oppdager at jeg er gravid :(

Jeg er i uke 9+5 og i går søkte jeg på ny jobb, er det frekt å ikke informere om at man er gravid før man evt har fått jobben? Sier seg jo selv at man ikke får den om man forteller at man er gravid :/ Om jeg får den kan jeg ikke begynne før 1 januar og da vil jeg jo være over 20 uker i svangerskapet..

Back
Topp