Er du sykepleier?

Jeg jobber på lokalmedisinsk senter i kommunen. Vi har akuttsenger, korttidsplasser, avlastning og terminalpleie. Variert jobb i 3-delt turnus.

Er veldig trøtt for tida! Kjenner at jeg gleder meg til det går over. Hvis ikke må jeg be om tilrettelegging for å slippe nattevakter...
 
Jeg jobber på lokalmedisinsk senter i kommunen. Vi har akuttsenger, korttidsplasser, avlastning og terminalpleie. Variert jobb i 3-delt turnus.

Er veldig trøtt for tida! Kjenner at jeg gleder meg til det går over. Hvis ikke må jeg be om tilrettelegging for å slippe nattevakter...

Viktig å lytte til kroppen :) Håper trettheten avtar snart for deg! Snakket med sjefen min i dag og ble enige om å ikke jobbe nattevakter under graviditeten pga utfordringer med blodsukker :)
 
Sykepleier her og :) jeg jobber i hjemmesykepleien, trives utrolig godt med det! Har heldigvis ikke nattevakter!
 
Jeg er vernepleier. Jeg jobber i en bolig og avlastning med mye tunge løft, utaggering og psykiatri. Akkurat nå er jeg sykemeldt pga oppkast, men håper å kunne jobbe lengst mulig med tilrettelegging. Har snakket med sjefen, og jeg får gjøre mer kontorarbeid enn jeg har gjort tidligere, og så skal vi se på videre tilrettelegging senere i svangerskapet.
 
Jeg er vernepleier. Jeg jobber i en bolig og avlastning med mye tunge løft, utaggering og psykiatri. Akkurat nå er jeg sykemeldt pga oppkast, men håper å kunne jobbe lengst mulig med tilrettelegging. Har snakket med sjefen, og jeg får gjøre mer kontorarbeid enn jeg har gjort tidligere, og så skal vi se på videre tilrettelegging senere i svangerskapet.

Så bra at de tilrettelegger for deg! :) Godt å slippe og gå hjemme hele dagene, det er tungt og tiden går så langsomt :-/
 
Jobber på helsehuset korttidsopphold og ø hjelp, kreftavdelingen og blodsykdommer på sykehuset og i rus og psykiatri
 
Aldershjem, 75% fast :) desverre ikke optimalt når det kommer til tilrettelegging..
 
Dere som jobber 75% skal dere ha permisjon med 80 % eller 100 % lønn?
 
Har selv bare 65 % og prøver å gå ekstravakter. Blir dessverre mest sannsynlig sykemeldt i morgen så blir ikke særlig med ekstravakter.
 
Jeg vet ikke. Jeg har ingen fast jobb nå, kun ekstra vakter. Så vet ikke hvor lenge jeg må jobbe for å få penger.
 
Jeg har 75% fast, går mye ekstra! Nå er formen dårlig så det er dårlig med det nå! Jeg regner med åra permisjon med 100 % lønn!
 
Jeg skal begynne i en 75% stilling. Satser på 100% lønn i permisjonstiden men ting kan endre seg ennå.
 
Back
Topp