Ikke redd i det hele tatt.
Hadde jeg fått en bekymringsmelding, så hadde jeg selvsagt blitt sjokkert og lei meg. Men ut ifra meldingens art, så håper jeg at jeg ville gått i meg selv og virkelig tenkt etter. Altså, for eksempel vold, rus og seksuelle overgrep - der VET jeg jo at beskyldningene hadde vært totalt grunnløse. Da hadde jeg nok heller tenkt over hvorfor noen ville finne på å bekymre seg for det. Men andre ting som feks dårlig kommunikasjon og slikt, så ville jeg nok gått i meg selv og virkelig tenkt etter. Tror og håper at ting er på stell på de fleste nivåer her i huset altså, men man vet jo aldri hvordan man blir oppfatta utenfra.
Håper så klart jeg slipper å få et slikt brev. Men hadde det mot formodning skjedd, så hadde jeg gjort mitt for å samarbeide med bv. Ei av mine beste venninner er i etaten, og har forstått at det så klart finnes dem som ikke passer til å jobbe der - der som alle andre plasser. Men de aller fleste gjør så godt de kan, og har et virkelig ønske om å hjelpe foreldre som sliter.