Nei det ble litt feil ! Er ikke så god på å ordlegge meg riktigtenkte mer på at hvis det ble en sak uten grunn, eller ikke god nok grunn, så kan vi rådføre med oss med dem, og spørre om råd
![]()
Ja da høres det litt anneledes ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det ble litt feil ! Er ikke så god på å ordlegge meg riktigtenkte mer på at hvis det ble en sak uten grunn, eller ikke god nok grunn, så kan vi rådføre med oss med dem, og spørre om råd
![]()
TakkJa da høres det litt anneledes ut![]()
Jeg tolker svaret ditt likt som midnattsol. Vet ikke helt hva slags råd du liksom skulle fått, man må jo uansett bare forholde seg til det bv tar opp.Mere sint på hvem som kunne gjort det, og hvorfor.
Nei hvis noen melder oss uten at det er noe ordentlig grunn, så har vi de i familien som kan hjelpe oss ut, hvis det skulle trengs![]()
Jeg tenker det, pga stedet jeg bor. Og mange folk her som ikke liker meg, og kan godt tenke meg at noen ville gjort det å. Jeg har hørt så mange historier som har blitt behandlet feil her jeg bor, så derfor synes jeg det er greit å ha noen som kan det i familien. Men regner selvfølgelig ikke med at jeg hadde sluppet unna med noe om drt hadde vært alvorlig. Men da regner jeg også med at noen hadde sagt ifra førstJeg tolker svaret ditt likt som midnattsol. Vet ikke helt hva slags råd du liksom skulle fått, man må jo uansett bare forholde seg til det bv tar opp.
Skjønner ikke hvorfor du skulle blitt sint for at noen bryr seg så mye om barnet ditt. Hvorfor tenker du automatisk at det er for å være slem mot deg? Og at det i det hele tatt er en slags negativ handling. Er det ikke grunn til bekymring så gjør avsluttes saken, er det grunn til bekymring så er det positivt å få hjelp av bv.
Jeg mener det ikke har noe å si. Familiemedlemmer kan jo ikke blande seg inn og mene at saksbehandler gjør feil, uansett hva de jobber med. Men det går an å få innside informasjon om hva som er vanlig og lovlig osv. Men det kan man alltids finne ut uansettJeg tenker det, pga stedet jeg bor. Og mange folk her som ikke liker meg, og kan godt tenke meg at noen ville gjort det å. Jeg har hørt så mange historier som har blitt behandlet feil her jeg bor, så derfor synes jeg det er greit å ha noen som kan det i familien. Men regner selvfølgelig ikke med at jeg hadde sluppet unna med noe om drt hadde vært alvorlig. Men da regner jeg også med at noen hadde sagt ifra først
Nei det er santJeg mener det ikke har noe å si. Familiemedlemmer kan jo ikke blande seg inn og mene at saksbehandler gjør feil, uansett hva de jobber med. Men det går an å få innside informasjon om hva som er vanlig og lovlig osv. Men det kan man alltids finne ut uansettHar selv familiemedlem som er barnevernspedagog og det ville nok ikke hjulpet stort - heldigvis tenker jeg
De fleste skjønner at det ikke er noe vits i å melde fra om ting som ikke stemmer - de skjønner at barnevernet vil finne ut at det ikke er sant. Så det er liksom ikke noe poeng.