Er du nysgjerrig ?

Måtte inn å snike i kurs pausen :)

Da måtte jeg bare innom å se, jeg også ;) Men jeg pleier å si at jeg er ikke nysgjerrig altså, jeg liker bare å følge med på det som skjer ;):rolleyes::oops:
Så bra sagt... Akkurat sånn jeg er og..., liker å følge med... :D

Herregud.. Går jo ikke an å la være å gå inn på denne tråden jo :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Neimen hvorfor skal man la være?

Var ikke mye som skjedde her nå

Jeg lærer aldri... :P

Hihi må bare le av meg sjøl... Før vi dro på føden bare MÅTTE eg heimom først! Koffor? For å hente naturlige ting som Fks fødebag? Neeida eg hentet mobil lader for eg ville ikkje fp glipp av krigen:p rart mannen bare ristet oppgitt på hode?:p Hihi

Hihi må bare le av meg sjøl... Før vi dro på føden bare MÅTTE eg heimom først! Koffor? For å hente naturlige ting som Fks fødebag? Neeida eg hentet mobil lader for eg ville ikkje fp glipp av krigen:p rart mannen bare ristet oppgitt på hode?:p Hihi
Ha ha.. ja det handler jo om prioriteringer :D

Haha så utrolig bra :) skikkelig støtte i deg soldat:)

Haha ja ikkje sant? :p kem trenger tannkost og reint undertøy når det er krig?:p Hihi
Riktig innstilling...

Og by the way lett å få tak i ny tannkost verre med lader så vil si det var helt rett prioritering... ;-)

Woho nå er det noe å lese på her inne også :)

Hihi en soldat forlater ikkje krigen før ho ligger med pressrier:D

Sånn det skal være:)

Å der måtte jeg også inn igjen

HAHAH du er så kul! =D kanon bra!

Back
Topp