Er du nysgjerrig ?

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Vist du er inne å leser på denne tråden så må du legge igjen en kommentar :) :) blei inspirert av en annen slik tråd :) syntes vi har vært flinke i dag :) Nå er det kvelden for meg hvertfall, men håper på mange nye tråder å kommentere på i morgen :) :)
 
Suuupernysgjerrig :p
 
Super nysjerrig selv:)
 
Eehm, hvis jeg kommer med påstanden; "jeg er ikke nysgjerrig på noen som helst måte", er det noen som tror meg da?:p
 
Nysgjerrig ja! :)
 
Er jo fpobbelt så mange som har vært inne på tråden enn de som har svart, så et visst mange som er nyskjerrih... ;)
 
Haha var mange nysgjerrige jenter her inne :) :)
 
Jepp det er jeg og det er en kjempeviktig egenskap :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Er nok en smule nysjerrig ja:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Er selv veldig nysgjerrig, men er ikke helt kommet til det stadiet der jeg sitter i vinduet med kaffekoppen enda :) vi har er par av de her i nabolaget :) men er jo bra å vite hvem man skal gå til får å få noe sladder hehe :)
 
Hihihiihi... jeg er grise nysgjerrig! Jeg er en av dem som spør hvem det er som ringer før telefonen er blitt løftet opp av bordet og vi har sett hvem det faktisk er! Jeg er enig med hun litt over her, det er viktig å være nysgjerrig, og å kunne sette spørsmål til ting! Være litt kritisk på en konstruktiv måte! :) det har jeg lært etter år i bhg og i praksis i bhg:)
 
Veldig nysgjerrig:)
 
Back
Topp